Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Mooie trip door de Nederlandse voetbalgeschiedenis: Vente scoort uit een assist van Kluivert.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goede zaak. We schijnen ook best een aardige lichting te hebben. Valt wel op dat wij bij Onder 17 beter presteren als met Onder 19.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik dacht echt dat het een grapje was toen ik vanmiddag hoorde dat Dick erbij komt.
Slaat toch helemaal nergens op. Je weet wel dat Blind het alleen niet aan de praat krijgt, maar durft hem er niet uit te wippen, dan maar een dure druktemaker erbij zetten.
Lachertje!!!
 

JMD

Well-known member
Vooral het stukje van de KNVB-site is hilarisch: "De Amsterdam ArenA was de afgelopen twee seizoenen tot ieders tevredenheid de thuishaven van Oranje. "
 

JMD

Well-known member
De timmerman uit Luxemburg zal het geweldig vinden op het veld in De Kuip. Hiep hoi.

Geef dan niets. Alles lekker daar in die betonnen UFO houden. Lijkt me meer dan prima.
De Kuip krijgt tenminste nog echte duels, het Philips Stadion moet het met oefenduels doen.

Ik snap dus echt niet dat duels tegen landen als Luxemburg enzo niet in Eindhoven, Enschede en dat soort stadions gespeeld wordt.
 

Pascallovic

Well-known member
De Kuip krijgt tenminste nog echte duels, het Philips Stadion moet het met oefenduels doen.

Ik snap dus echt niet dat duels tegen landen als Luxemburg enzo niet in Eindhoven, Enschede en dat soort stadions gespeeld wordt.
In de Kuip kunnen meer mensen. Capaciteit blijft toch belangrijk voor de KNVB.
 

Fabian

Active member
Volgens Van Oostveen is de verkeerssituatie rond De Kuip aanzienlijk verbeterd...

Zeg dan niets.
 

gevegt

Well-known member
Blind gaat Strootman vragen of hij de komende wedstrijden mee wil.
Die man doet werkelijk alles verkeerd.
 

gevegt

Well-known member
Strootman is net weer fit en hem dan vragen of hij mee wil. Daarmee zet hij onnodig druk op de speler.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha, ja want als hij dat niet had gedaan had de andere helft van dit forum lopen gillen dat die mafketel Strootman geeneens op heeft geroepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan