Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Blijkbaar heeft Blind ook geen contact gehad met Letschert, die het via de media moest vernemen dat hij geselecteerd was. Vind ik bizar dat een bondscoach zo weinig contact zoekt met zijn eigen spelers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij houdt niet van bellen of van club bezoekjes. Ik geloof dat de procedure echter niet anders is dan onder andere bondscoaches wat betreft de bekendmaking.
 

Batigoal

Well-known member
Hij houdt niet van bellen of van club bezoekjes. Ik geloof dat de procedure echter niet anders is dan onder andere bondscoaches wat betreft de bekendmaking.

Wordt er nooit even contact gezocht met neo-internationals? Vind ik toch vreemd. Je wordt opgeroepen om ergens naar toe te komen nog voordat je kennis hebt gemaakt met iemand van de technische staf.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wordt er nooit even contact gezocht met neo-internationals? Vind ik toch vreemd. Je wordt opgeroepen om ergens naar toe te komen nog voordat je kennis hebt gemaakt met iemand van de technische staf.

Ik vind het zelf ook erg vreemd, maar het schijnt zo te gaan. Neemt niet weg dat andere bondscoaches waarschijnlijk meer een band onderhielden met clubcoaches en dat op die manier ook meer weer gecommuniceerd.
 

de waan

Well-known member
Volgens mij is het gebruikelijk dat een debutant via de bondscoach hoort dat hij geselecteerd is. Maar ik heb het idee dat Blind een beetje contactgestoord is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij is het gebruikelijk dat een debutant via de bondscoach hoort dat hij geselecteerd is. Maar ik heb het idee dat Blind een beetje contactgestoord is.

Dat laatste lijkt mij gewoon een feitelijke constatering. Volkomen ongeschikt als bondscoach. Het was toch al ongehoord dat destijds uitkwam dat Cocu en Van Bronckhorst eigenlijk nooit met Blind spraken? Lijkt mij toch gebruikelijk dat als je een wedstrijd bezoekt je ook na afloop naar het borrelen gaat en nog even de trainers van de clubs spreekt. Ik meen mij te herinneren dat Blind niet vies is van een borrel.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Ik heb het nooit gehoord of het normaal is dat een bondscoach voorafgaand aan selectie contact zoekt met een neo-international. Je zou zeggen dat het niet zo gek is om het wel te doen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Jonge jonge, hij heeft geen contact gezocht met Letschert. Nou vind ik van alle redenen dat Blind een prutser bij Oranje is dit wel de belangrijkste zeg.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb het nooit gehoord of het normaal is dat een bondscoach voorafgaand aan selectie contact zoekt met een neo-international. Je zou zeggen dat het niet zo gek is om het wel te doen.

Dat was wel zo. Toen was het nog een eer als je werd uitgenodigd. Trouwens, geen spelers die het zou geloven als de BC het niet persoonlijk tegen hem zei.
Alles schijnt nu het tegenovergestelde te zijn. Een vriendje zegt dat je bent geselecteerd, ben je het niet vind je het ongelofelijk.
 

JMD

Well-known member
Dit is het geworden:

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Kenneth Vermeer (Feyenoord) en Jeroen Zoet (PSV).

Defensie: Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Southampton), Daryl Janmaat (Newcastle United), Timo Letschert (FC Utrecht), Erik Pieters (Stoke City), Jo?l Veltman (Ajax), Ron Vlaar (AZ) en Jetro Willems (PSV).

Middenveld: Riechedly Bazoer (Ajax), Jordy Clasie (Southampton), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pr?pper (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray) en Georginio Wijnaldum (PSV).

Aanval: Memphis Depay (Manchester United), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Vincent Janssen (AZ), Luuk de Jong (PSV), J?rgen Locadia (PSV), Luciano Narsingh (PSV) en Quincy Promes (Spartak Moskou).

Bron: telegraaf.nl

Die Letschert is mij echt niet opgevallen.

Stond dat onderstreepte serieus op de site???
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is natuurlijk verder prima volgens meneer Pannekoek als hij met zijn hart voor Turkije of Marokko kiest.
 

Pascallovic

Well-known member
Gaat men bij de interlands van mei natuurlijk weer zeuren dat hij er in maart bij had moeten zitten en dat het nu te laat is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Veldwijk die met z'n hart voor Zuid-Afrika lijkt te kiezen. Straks houden we geen Nederlandse voetballers meer over om over te discussi?ren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Karsdorp opgeroepen. Die is de laatste tijd in super vorm, dus dat lijkt mij zwaar terecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan