Hij houdt niet van bellen of van club bezoekjes. Ik geloof dat de procedure echter niet anders is dan onder andere bondscoaches wat betreft de bekendmaking.
Wordt er nooit even contact gezocht met neo-internationals? Vind ik toch vreemd. Je wordt opgeroepen om ergens naar toe te komen nog voordat je kennis hebt gemaakt met iemand van de technische staf.
Volgens mij is het gebruikelijk dat een debutant via de bondscoach hoort dat hij geselecteerd is. Maar ik heb het idee dat Blind een beetje contactgestoord is.
Ik denk dat een speler als Haller momenteel niet veel minder is dan onze spitsen.Een speler van Utrecht kan per definitie niet in Oranje. Als iemand ook maar in de buurt komt van niveau Oranje speelt hij daar niet.
Ik heb het nooit gehoord of het normaal is dat een bondscoach voorafgaand aan selectie contact zoekt met een neo-international. Je zou zeggen dat het niet zo gek is om het wel te doen.
Dit is het geworden:
Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Kenneth Vermeer (Feyenoord) en Jeroen Zoet (PSV).
Defensie: Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Southampton), Daryl Janmaat (Newcastle United), Timo Letschert (FC Utrecht), Erik Pieters (Stoke City), Jo?l Veltman (Ajax), Ron Vlaar (AZ) en Jetro Willems (PSV).
Middenveld: Riechedly Bazoer (Ajax), Jordy Clasie (Southampton), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pr?pper (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray) en Georginio Wijnaldum (PSV).
Aanval: Memphis Depay (Manchester United), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Vincent Janssen (AZ), Luuk de Jong (PSV), J?rgen Locadia (PSV), Luciano Narsingh (PSV) en Quincy Promes (Spartak Moskou).
Bron: telegraaf.nl
Die Letschert is mij echt niet opgevallen.
Rechtstreeks gekopieerd ja. Dus dan zal het er zo hebben gestaan.Stond dat onderstreepte serieus op de site???
Rechtstreeks gekopieerd ja. Dus dan zal het er zo hebben gestaan.
Heeft Blind Bilal al gebeld?
Misschien met een broer van hem? Hij moet wel iets doen anders missen we weer een goede speler.Blind belt niet met spelers, dus dat lijkt me sterk.