Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Hij zou natuurlijk ook gewoon centraal in de verdediging kunnen worden opgesteld. Maar dat Daley Blind bij de voorselectie van Oranje zit is inderdaad een grof schandaal.
 

Janssen

Well-known member
Hij zou natuurlijk ook gewoon centraal in de verdediging kunnen worden opgesteld. Maar dat Daley Blind bij de voorselectie van Oranje zit is inderdaad een grof schandaal.

Ah goedzo, je hebt het licht gezien.

Waar is Wesley Hoedt trouwens? Wat een belediging als je vervolgens wel Letschert en Veltman oproept.
 

Marinos

Well-known member
Serieus wie Is Letschert? Waar speelt die en welke positie? Ik heb die naam werkelijk nog nooit gehoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schijnbaar een oud-jeugdspeler van Ajax. Zal Blind hem daar wel van kennen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Verdomme, weer een verdediger met techniek.
890 keer hooghouden heb je niets aan in de defensie, we hebben stoere mannen nodig.
 

Batigoal

Well-known member
Letschert is toch juist a-technisch en een stoere verdediger? Tenminste, hij kijkt altijd boos en zit vol met plakplaatjes.
 

Abubakari

Well-known member
Behalve Vermeer (en dat is eigenlijk een Ajacied) geen enkele Feyenoorder bij Oranje. Het is nog maar kort geleden dat er werd geschamperd over Veltman in het bijzonder en de Ajax defensie in het algemeen en dat jongens als Karsdorp, van Beek en Kongolo de hemel in geprezen werden. Het is dat Tete en Riedewald geblesseerd zijn, anders had de hele Ajax defensie er inmiddels bij gezeten.
En dat was dan waarschijnlijk ten koste van Letschert gegaan. Je druk maken om een voorselectie, dat is wel echt heel erg DVK. Zo'n voorselectie is toch niet meer dan "goed bezig joh"?
 

SanMark.

Well-known member
Over voorselecties heb ik mij nog nooit druk gemaakt. (of er moet eens een verdwaalde Feyenoorder inzitten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan