Oranje nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Mooi potje tussen Spanje en Nederland. :duim:

Ben benieuwd of Oranje dit over de streep weet te trekken.
 

Batigoal

Well-known member
De voorwaartsen van Oranje hebben wel veel kansen gemist. Dat is een aandachtspunt.

Die Veltman is wel een talentvolle verdediger. Dat gaat een grote worden!
 

erka

Well-known member
Ik had er vooraf weinig vertrouwen in, ik bedoel die verdeding, daar kun je toch niet mee aankomen op een WK?
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Om vier jaar later het lachertje van het toernooi te zijn en de groepsfase niet eens te overleven. ;):duim:
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Bij AD Sportwereld weten ze niet meer hoe ze de pagina's moeten vullen... Vandaag een verslag van de oefeninterland Nederland - Spanje van gisteren. Een sterk Oranje won met 2-1. Ihattaren debuteerde en het verslag, door Maarten Wijffels, bevat zelfs quotes van hem, Koeman en Frenkie, oh Frenkie. :confused:

https://www.ad.nl/nederlands-voetba...-zo-had-het-gisteravond-kunnen-zijn~adc5181b/

Prima verslag, en Ramos had natuurlijk gewoon rood moeten krijgen voor die elleboogstoot.

Verder was de 2-1 een mooi vervolg op de 5-0 overwinning op de VS afgelopen donderdag.
 
Bovenaan