Oranje nieuwstopic

JMD

Well-known member
Depay komt wel naar NL maar is twijfelachtig voor inzet Oranje.

Van vi.nl:
Als Memphis het niet haalt, gaat Koeman geen vervanger oproepen. 'Ik zou niet weten wie'.

Echt, wat is dit voor onzin? Je mag toch hopen dat de bondscoach een schaduwlijstje heeft... Zo meteen mogen naar het WK naw ook 26 man mee (dat is de omvang van de huidige selectie), dan kan je zomaar ineens ook last minute een aanvaller kwijtraken, dan moet je wel weten wie je wil hebben...

• Leuk
Waarderingen: PES5

Hankie

Well-known member
Depay komt wel naar NL maar is twijfelachtig voor inzet Oranje.

Van vi.nl:
Als Memphis het niet haalt, gaat Koeman geen vervanger oproepen. 'Ik zou niet weten wie'.

Echt, wat is dit voor onzin? Je mag toch hopen dat de bondscoach een schaduwlijstje heeft... Zo meteen mogen naar het WK naw ook 26 man mee (dat is de omvang van de huidige selectie), dan kan je zomaar ineens ook last minute een aanvaller kwijtraken, dan moet je wel weten wie je wil hebben...
Maar wie dan? Welke spits zou hierbij kunnen aanhaken of andere aanvaller?

Batigoal

Well-known member
Sowieso staat het zonder twijfel bouwen op Depay weer haaks op Koeman's credo om fitte spelers die in vorm zijn te gebruiken. En slechts 13 goals in de afgelopen 16 maanden in Brazilië vind ik ook niet bepaald hoopgevend voor komende zomer.

Maasveld

Well-known member
Maar wie dan? Welke spits zou hierbij kunnen aanhaken of andere aanvaller?
Nou ja, als Wout Weghorst erbij zit is heb je natuurlijk wel een redelijke grote vijver om in te vissen. Je zou bijvoorbeeld iemand als Ernest Poku een keertje kunnen laten proeven, die doet hij vrij aardig bij Leverkusen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Hankie

Well-known member
Nou ja, als Wout Weghorst erbij zit is heb je natuurlijk wel een redelijke grote vijver om in te vissen. Je zou bijvoorbeeld iemand als Ernest Poku een keertje kunnen laten proeven, die doet hij vrij aardig bij Leverkusen.
Ik ga ervan uit dat Weghorst gewoon comprimerende foto's heeft van sneeuwvlokje in een pikante positie.

Abubakari

Well-known member
Toch hoop je op de meest sterke opstelling bij dit soort wedstrijden De bedoeling is om te kijken hoe weerbaar je bent. Maar zoals vaak haakt iedereen af met pijntjes in vriendschappelijke interlands. Daarom is de komst van de Nations League wel een uitkomst geweest.
Dan is het juist mooi dat je Sorloth en Strand Larsen treft ipv Haaland, die is uit vorm.
Wat trouwens wel bijzonder is, altijd een doelpuntenmachine en nu opeens niet.

Bovenaan