Dat is geloof ik de standaard doelstelling.De officiële doelstelling vanuit de KNVB is trouwens de halve finale. Wat ik ook al best ambitieus vind gezien het aantal landen die sterker zijn of ongeveer hetzelfde niveau als Oranje.
Waarbij wel het punt is dat NL naw in de 1/16e finale Marokko of Brazilië tegenkomt, dan lijkt het me dit keer wel voorbij...Gemiddeld halen we altijd wel de kwartfinale, dat lijkt mij het meest realistisch.
Zo geweldig zijn die nu ook weer niet.Waarbij wel het punt is dat NL naw in de 1/16e finale Marokko of Brazilië tegenkomt, dan lijkt het me dit keer wel voorbij...
Mooi jongensboek, nog wel even de winnende treffer maken in de WK finale 💪🏻Kees Smit in Oranje!
Je hebt er al eentje besteld?Mag ook wel voor het felste Oranjeshirt ooit.
In China en Thailand zijn ze maar 15 euro.160 euro voor een shirtje vragen. Wat een debiel hoge prijs,
![]()
KNVB en Nike presenteren ‘felste Oranjeshirt ooit’, vanaf maandag voor 160 euro verkrijgbaar
De KNVB heeft zondagavond de nieuwe shirts van het Nederlands elftal gepresenteerd. Oranje gaat de komende twee jaar in witte uitshirts spelen. Verder spreken de KNVB en Nike in hun persbericht van ‘het felste Oranjeshirt ooit’ als het gaat om het thuistenue dat vrijdag tegen Noorwegen voor het...www.ad.nl
Uiteraard.Je hebt er al eentje besteld?
Jammer. Hij is behoorlijk uit vorm.Erling Haaland doet niet mee tegen Oranje. Hij krijgt rust.