Oranje nieuwstopic

Sensini

Well-known member
"KNVB publiceert vanaf start WK-kwalificatie alleen definitieve selecties voor interlands":

Abubakari

Well-known member
Wie weet lukt het nu ook nog wel, zo niet jammer dan.

Nederland-Malta zonder oranje clubcard lukte dus niet. Was al uitverkocht voordat je zonder cc aan de beurt was en dat had ik ook al wel verwacht.

Zag net dat jong Oranje een uitzwaaiwedstrijd voor het EK in de Euroborg speelt, daar maar een kaart voor gekocht.

Keek voor de grap nog bij NL-Malta en zag opeens “laatste tickets” staan.
Bleek nog 1 kaart (opnieuw beschikbaar gekomen) te zijn en die heb ik nu. Zonder clubcard, voor 40 euro.

Baalde er eigenlijk toch wel van dat ik geen kaart had, toch wel bijzonder dat Oranje hier speelt. Maar goed, om nou inclusief cc die maar een maand geldig is 70 of 80 euro voor NL-Malta te betalen is ook idioot zei ik dan maar.

Maar nu dus toch nog het laatste kaartje kunnen scoren. Was ook wel toe aan iets positiefs op voetbalgebied na woensdag. Ben er nog steeds schtijtziek van en dat blijft ook nog wel een tijdje zo.
Maar goed, dit is dan ondanks alles wel een erg leuke opsteker.

Dus wortelpruik kopen, oranje overall aan en een oranje Hannibal Lecter masker op, ik ga dus als Oranje Etienne Vaessen.

Mijn vrouw was wel verbaast, ik had woensdag nog gezegd dat ik nooit weer ook maar een seconde voetbal ging kijken en neutraal biljartfan ging worden. Toch een dag volgehouden.

JMD

Well-known member
"KNVB publiceert vanaf start WK-kwalificatie alleen definitieve selecties voor interlands":
Verstandige keus. Was idd ook BS om te doen

Mario

Well-known member
Forumleiding
De selectie voor de WK Kwalificatie wedstrijden tegen Finland en Malta. Verbruggen mist beide interlands vanwege een operatie. In principe zal Flekken zijn plek innnemen.

De volledige selectie:​

Nathan Aké (Manchester City), Memphis Depay (Corinthians), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Inter), Mark Flekken (Brentford), Jeremie Frimpong (Bayer 04 Leverkusen), Cody Gakpo (Liverpool), Lutsharel Geertruida (RB Leipzig), Ryan Gravenberch (Liverpool), Jorrel Hato (Ajax), Jan Paul van Hecke (Brighton & Hove Albion), Frenkie de Jong (Barcelona), Justin Kluivert (Bournemouth), Noa Lang (PSV), Donyell Malen (Aston Villa), Nick Olij (Sparta Rotterdam), Tijjani Reijnders (AC Milan), Kjell Scherpen (Sturm Graz), Xavi Simons (RB Leipzig), Micky van de Ven (Tottenham Hotspur), Stefan de Vrij (Inter), Wout Weghorst (Ajax) en Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion).

gevegt

Well-known member
Achterlijke doctrine…….

Ohaio of hoe die ook heet is een waardeloze spits in vergelijking met Meerdink.
Reiziger had wel meer verklaringen in die uitzending van Rondo waarom sommige spelers niet zijn geselecteerd. Wat mij opviel is dat niemand hem vroeg of de spelers die weldegelijk presteren er niet bij zitten als backup.

Bovenaan