Oranje nieuwstopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Koeman is echt compleet de weg kwijt.

Weghorst??!

Blind? In welke rol? 532 ineens weer? Of Blind op het middenveld? Maar dan toch niet met De Roon en Frenkie? Echt absurd. Mensen in bloedvorm laten zitten en nu ineens hiermee komen.

erka

Well-known member
Oude fout van Koeman, altijd terugvallen op oude spelers.
Ruud Gullit en Frank Rijkaard op de bank!

Ik was wel positief over Koeman maar ben het eens met PES5 hier.

Batigoal

Well-known member
Roep ik al sinds zijn tweede aanstelling. Nooit beginnen aan een vorige (succes)coach. Kan alleen naar tegen vallen.

JMD

Well-known member
Roep ik al sinds zijn tweede aanstelling. Nooit beginnen aan een vorige (succes)coach. Kan alleen naar tegen vallen.
Mwah. Hoeft niet per sé. Van Gaal part II (en III) bij Oranje was toch een groter succes dan part I. Hiddink bij PSV part II deed echt niet onder voor part I. Rinus MIchels part II was ook vrij succesvol en part III (1992) was ook niet slecht.

Abubakari

Well-known member
Als kenners als JFK en mijn persoontje (om maar eens een gruwelwoord uit de VI van vroeger te gebruiken) roepen dat we ons met Koetje niet gaan plaatsen, reken dan maar dat het ook daadwerkelijk niks wordt. 1-2 vanavond.

• Leuk
Waarderingen: JFK

JMD

Well-known member
Voor mijn gevoel verliest Nederland zelden in Eindhoven (komt natuurlijk ook omdat de duels tegen grote landen in Amsterdam of Rotterdam gespeeld worden), dus laten we die lijn maar doortrekken!

JFK

Well-known member
De wedstrijd is nu zo'n 4 minuten bezig en ik ben die Jeroen Gruter nu al weer zat!

Bovenaan