Oranje nieuwstopic

gevegt

Well-known member
Willems heeft aangegeven dat de tijd van 50% inzet achter hem ligt.
Die kiest straks dus voor Duitsland.
 

Susa

New member
Willems heeft aangegeven dat de tijd van 50% inzet achter hem ligt.
Die kiest straks dus voor Duitsland.

Logisch ook wel.

Bazoer ook wel denk ik!!

Is die bazoer niet wat voor PSV volgend jaar. Kan die zijn carri?re weer reanimeren zoals van Ginkel dat ook gedaan heeft.
 

gevegt

Well-known member
Logisch ook wel.

Bazoer ook wel denk ik!!

Is die bazoer niet wat voor PSV volgend jaar. Kan die zijn carri?re weer reanimeren zoals van Ginkel dat ook gedaan heeft.

Bazoer is een verdediger. Lijkt me een prima vervanger voor de Ligt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Begrijp ik.
Maar daar word je ook geen kampioen mee.

Worden we toch de komende jaren niet, dus voor ons maakt het niet uit. Zit ik alleen te bedenken of ik hem dan liever bij Ajax of PSV zie spelen.
 

Janssen

Well-known member
Vincent Janssen ook met zijn belangrijke doelpunten. De 4-1 tegen Bulgarije en de 5-0 tegen Luxemburg uit een penalty was zijn bijdrage in 10 wedstrijden

Misschien was het verstandig geweest om nog een jaartje in de Eredivisie te blijven na die ene uitschieter bij AZ.
 

SanMark.

Well-known member
Die halve Nederlander woont z'n hele leven al in Spanje, heeft alle vertegenwoordigende elftallen daar doorlopen en spreekt nauwelijks Nederlands. Kansloos op voorhand.

Tuurlijk wel. Dat is ook gewoon de schuld van Danny Blind.

Als Amrabat zich binnen een jaar spectaculair ontwikkeld , schuiven we dat gewoon in de schoenen van Advocaat. Net zoals het achteraf zeer makkelijk praten was hier dat Koeman de coach moest worden en dan Ziyech niet is overgehaald.
 

De Wolf

Well-known member
Ik had ook gekozen voor Marokko. Dan heb je een veel grotere kans om op een WK te staan.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit soort dingen zijn overigens wel de reden waarom je nooit naar een vaste formatie kan toewerken bij Oranje. Janssen met een afmelding, Dost niet fit en dan ga je dus weer een vage bezetting voorin krijgen.
 
Bovenaan