Oranje Leeuwinnen

Abubakari

Well-known member
Italie 2-0 voor, Nederland 1-0 achter. Nog 20 minuten en als het zo blijft plaatsen ze zich niet voor het EK.

Abubakari

Well-known member
Oh. Ze worden niet echt serieus genomen op tv. Was live, paar minuten naar gekeken maar het was dermate armoedig dat ik het weer uit heb gezet. Maar inmiddels is de live uitzending voorbij (en de wedstrijd nog niet) omdat het journaal van 20.00 gepland stond. 😳

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Oh. Ze worden niet echt serieus genomen op tv. Was live, paar minuten naar gekeken maar het was dermate armoedig dat ik het weer uit heb gezet. Maar inmiddels is de live uitzending voorbij (en de wedstrijd nog niet) omdat het journaal van 20.00 gepland stond. 😳
De tweede helft is live op NPO 3.

bqandy

Well-known member
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van die oefenwedstrijd tegen Indonesië? 11-0 met nog een kwart wedstrijd te gaan.

JMD

Well-known member
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van die oefenwedstrijd tegen Indonesië? 11-0 met nog een kwart wedstrijd te gaan.
Ik zat me hetzelfde af te vragen? In het kader van 75 jaar onafhankelijkheid van Indonesië ofzo?

ALenstra

Well-known member
Arjan Veurink volgt na het EK in juli Andries Jonker op als bondscoach van het Nederlands vrouwenelftal. Hij tekent voor vier jaar.

Bovenaan