Oranje Leeuwinnen

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof je. DeMaster is teveel met Jillz bezig en Jamel loopt weer eens te trollen.

Janssen

Well-known member
daphnekoster.jpg

Misschien is Daphne Koster nu wel aanvoerder?

Ehm, wat de fuk is dit?

2b393dc6e4c6d56625c357fa6e4a87e7.jpg

Unregistere

Well-known member
https://www.ad.nl/wk-vrouwenvoetbal...lde-voelde-ik-me-een-van-de-leiders~ad84782f/

Tijdens het WK zit de band ?gewoon? weer om haar arm. Met een zekere stelligheid zegt Van Veenendaal: ,,Ik ben aanvoerder van deze groep. Maar ik gedroeg me twee maanden geleden, toen ik op de bank zat, niet anders, hoor. Bovendien hebben we in deze selectie meer volwassen meiden. Ook toen ik niet speelde, voelde ik me ??n van de leiders, maar droeg iemand anders de band in het veld. Dat heeft bepaalde pseudovolgers op een verkeerd spoor gezet, die dachten dat Sherida nog aanvoerder was. Maar ik voel het respect uit de groep en dat geef ik zelf ook terug. Ik hecht zelf veel aan normen en waarden, dat speelt daarbij zeker een rol.??

Sari is de baas dus!

#TeamGroeneScout

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje Leeuwinnen

DeMaster ongeloofwaardiger dan een FC Twente supporter...

Unregistere

Well-known member
Straks maar eens even het WK vrouwen voorspellen op Voetbalpoules. Leeuwinnen kampioen, maar welke landen zijn nog meer een beetje goed? Dan kan ik daar rekening mee houden.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Straks maar eens even het WK vrouwen voorspellen op Voetbalpoules. Leeuwinnen kampioen, maar welke landen zijn nog meer een beetje goed? Dan kan ik daar rekening mee houden.

Vraag het die betweter Groene Scout maar. Hij is blijkbaar het vrouwenvoetbal orakel die we blind moeten vertrouwen. :eek:mg:

Bovenaan