Oranje Leeuwinnen

Satyr

Administrator
Forumleiding
De -17 kon voor het eerst Europees kampioen worden. Er werd voor de penalty reeks een keepster gewisseld, die 3 van de 5 stopte. Nederland miste na de eerste benutte pingel echter 4 op rij

#vrouwen...

Maasveld

Well-known member
De -17 kon voor het eerst Europees kampioen worden. Er werd voor de penalty reeks een keepster gewisseld, die 3 van de 5 stopte. Nederland miste na de eerste benutte pingel echter 4 op rij

#vrouwen...
Dat zijn er minder dan de mannen tegen Itali? in 2000...

Wigboldus

Well-known member
Trouwens wel grappig om die penalty's te zien. Een meisje van misschien 1.65 op het doel en dan nog zo vaak missen.

DeMaster

Active member
Of het helpt is de vraag... Want de Duitse vrouwen, die toch heel veel winnen, vinden dat ze nog altijd niet serieus genomen worden:

Hebben ze goed gedaan de Duitse dames:duim:
Typisch Nederlands weer om op alles te zeuren en te zeiken.
Zelf volg ik dit elftal ook.

Atreides

Well-known member
Of het helpt is de vraag... Want de Duitse vrouwen, die toch heel veel winnen, vinden dat ze nog altijd niet serieus genomen worden:

Misschien kunnen de Nederlandse korfballers ook even een filmpje maken dat ze zo ongeveer altijd wereldkampioen worden en dat n?g niemand hun naam kent.En meer van dat soort geneuzel.

Unregistere

Well-known member
Misschien kunnen de Nederlandse korfballers ook even een filmpje maken dat ze zo ongeveer altijd wereldkampioen worden en dat n?g niemand hun naam kent.En meer van dat soort geneuzel.

Daar ken ik er nog wel een stuk of vier van, maar verder heb je wel gelijk inderdaad.

Atreides

Well-known member
Daar ken ik er nog wel een stuk of vier van, maar verder heb je wel gelijk inderdaad.

Die hebben sowieso ook al regelmatig het 'homo' imago. Terwijl het eigenlijk de enige sport is waar je heteroseksuele relaties binnen ??n team niet bepaald ongewoon zijn :eek:mg:.

Bovenaan