SanMark.
Well-known member
Marijn heeft altijd maar 1 speerpunt. Het is de Sylvana Simons onder de sportjournalisten.
Je vraagt je af of die dame door heeft hoe moeilijk de begroting is voor eerste divisieclubs. Die divisie die op een voetballer of 500 na de beste spelers heeft van de meer dan 1 miljoen voetballers.
Ze is niet zo mooi. Te doen, meer niet.
Er zijn mensen die beweren dat vrouwen in theorie net zo goed zouden kunnen voetballen als de heren, als ze maar dezelfde kansen krijgen.
Onderschat niet dat we te maken hebben met een hardnekkige en bovenal oliedomme feministische beweging.
Wil ze waarschijnlijk niet, ze gaat met Lisa. Althans, volgens deze onvolprezen website:
https://spelersvrouw.nl/lisa-evans-vriendin-vivianne-miedema/
Maar we mogen vooral niet hardop zeggen dat het voornamelijk lesbo's zijn die gaan voetballen.
Pfoe, wat een gedrocht zeg die 2e.
Hehe, ik heb eens aan een voetbaldame gevraagd of dat vooroordeel klopt. Haar antwoord: 1/3 is hetero, 1/3 is uitgesproken lesbo en 1/3 is nog niet uit de kast.Maar we mogen vooral niet hardop zeggen dat het voornamelijk lesbo's zijn die gaan voetballen.
Inderdaad, die had dan beter Lesbo kunnen zijn.
Unregistere weet jij of Jill er al uit is wat ze is?
Jill Roord. Keer mee gedate.
Ze vond me te oud mg:
Was ze 18 of zo en ik 22.
Die gast heet serieus Vingerhoets?
Hehe, ik heb eens aan een voetbaldame gevraagd of dat vooroordeel klopt. Haar antwoord: 1/3 is hetero, 1/3 is uitgesproken lesbo en 1/3 is nog niet uit de kast.
Was ze er zelf al uit tot welke groep zij behoort?
Hehe, ik heb eens aan een voetbaldame gevraagd of dat vooroordeel klopt. Haar antwoord: 1/3 is hetero, 1/3 is uitgesproken lesbo en 1/3 is nog niet uit de kast.
Op een voetbalforum schrijft een man het volgende tijdens een topic over het EK in eigen land:
Meer is er niet over te vinden.
Dank Unregistere voor dit ijzersterke staaltje onderzoeksjournalistiek.