Oranje Leeuwinnen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een keepster, zeg... Ik heb al die tijd gedacht dat we domweg niemand hadden achter Van Veenendaal. Maareh, dat had ik dus mis.
 

Reinoud

Well-known member
Analisten zijn nochtans positief over Roord. Schakel als gloryhunter nu pas in. Uiteraard wél via Teletekst gevolgd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een keepster, zeg... Ik heb al die tijd gedacht dat we domweg niemand hadden achter Van Veenendaal. Maareh, dat had ik dus mis.

Ik heb weinig vrouwenvoetbal gekeken, maar die flarden van de Feyenoord dames stond er zowel bij Feyenoord als bij de tegenstander een betere doelman onder de lat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Analisten zijn nochtans positief over Roord. Schakel als gloryhunter nu pas in. Uiteraard wél via Teletekst gevolgd.
Ze brengt voetballend wel meer dan Van de Donk en Beerensteyn. Alleen was net zo'n omschakelmoment waarin ze gewoon stond te kijken hoe die verdediger van Frankrijk rustig om haar heen dribbelde en daarna sjokte ze een beetje terug, waardoor er een hele gevaarlijke aanval ontstond. Ik kan me echt ergeren aan dat soort dingen.
 

Reinoud

Well-known member
Ze brengt voetballend wel meer dan Van de Donk en Beerensteyn. Alleen was net zo'n omschakelmoment waarin ze gewoon stond te kijken hoe die verdediger van Frankrijk rustig om haar heen dribbelde en daarna sjokte ze een beetje terug, waardoor er een hele gevaarlijke aanval ontstond. Ik kan me echt ergeren aan dat soort dingen.
Van Bommel achtig?

Die Brugts en Casparijn bevallen mij prima.
 

Batigoal

Well-known member
Zonder de onnodige overtreding bij de penalty was er weinig aan de hand voor Oranje. Jammer om er op zo'n manier uit te vliegen.

Hoewel, Leuchter komt er nu in dus er is nog hoop.
 

De Groene Scout

Well-known member
Exit dus.
Het likt mij een mooi moment om definitief afscheid te nemen van de hele ouwe hap. Vrouwtje of niet dus niet meer oproepen en frisse start met de jongere en vooral veel dynamischere en wendbare nieuwe lichting.
 

Mario

Well-known member
Een aantal speelsters geeft de coach nu de schuld over de defensieve speelwijze. De slangenkuil gaat open, ik pak de popcorn er even bij 🍿
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk volgt de afrekening met de trainer als je een paar vedettes ernaast zet en je niet wint.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wegwezen met die coach, want die kan er inderdaad niet zoveel van. Maar wat hij wel heeft gedaan, is een aantal hele goeie jonge speelsters bij de groep gehaald. Dus zijn opvolger moet vooral wel op die voet doorgaan. Frisse wind, met speelsters als Van Domselaar, Casparij, Damaris, Brugts en Leugter in de basis. En diegenen van de oudere generatie die bereid zijn om drie stappen harder te zetten dan ze dit toernooi hebben gedaan, die mogen blijven. En dan zit er best muziek in.
 

Batigoal

Well-known member
Wegwezen met die coach, want die kan er inderdaad niet zoveel van. Maar wat hij wel heeft gedaan, is een aantal hele goeie jonge speelsters bij de groep gehaald. Dus zijn opvolger moet vooral wel op die voet doorgaan. Frisse wind, met speelsters als Van Domselaar, Casparij, Damaris, Brugts en Leugter in de basis. En diegenen van de oudere generatie die bereid zijn om drie stappen harder te zetten dan ze dit toernooi hebben gedaan, die mogen blijven. En dan zit er best muziek in.
Op zich ook wel logisch dat er met het steeds professioneler worden van het vrouwenvoetbal iedere nieuwe generatie beter is dan de vorige.
 
Bovenaan