Oranje in de UEFA Nations League 2024/2025

Abubakari

Well-known member
Natuurlijk ga je niet in over de inhoud van mijn post, of is dat ook onzin?
Wel toch?

Maar volgens jullie dus inderdaad de verdienste van Slot. Zijn maar weinig trainers die zo het verschil kunnen maken.
Ik denk zelf trouwens dat ie beter niet al zo jong de stap naar een Europese topclub had kunnen maken, zowel bij Bayern als bij Liverpool lange tijd meer op de bank zitten dan spelen doet jonge spelers geen goed.
 

gevegt

Well-known member
Wel toch?


Ik denk zelf trouwens dat ie beter niet al zo jong de stap naar een Europese topclub had kunnen maken, zowel bij Bayern als bij Liverpool lange tijd meer op de bank zitten dan spelen doet jonge spelers geen goed.
Zoals wel vaker negeer je mijn commentaar in mijn laatste post. Geeft niets, ik ben er aan gewend.
Achteraf kun je stellen dat hij te vroeg weg is gegaan, maar misschien heeft hij daardoor wel geleerd om een stap hoger te maken door met betere spelers en trainers te werken. Misschien is hij wel het pareltje dat zoveel intrinsieke kwaliteiten heeft wat hem tot dit heeft gebracht.

Natuurlijk wel door Slot, want die is de beste trainer van de hele wereld.
 

Raul

Well-known member
Ik heb echt genoten van Oranje. Met name van Reijnders en de laatste wedstrijd van Brobbey. Die Brobbey was zo sterk, wat een beest. Ik ben verder blij dat Depay (door zijn afwezigheid) en zijn negatieve spel niet het spel van Oranje verpestte.
 

Susaa

Well-known member
Ik mis Depay trouwens totaal niet in Oranje.

Dat heb ik met Joey Veerman.

Het waren trouwens prima wedstrijden van Oranje en met de wetenschap dat we Teun Koopmeiners, Franky de Jong en Micky van de Ven nog achter de hand hebben zitten we voorlopig wel goed met geschikte spelers.
 
Bovenaan