Oranje in de UEFA Nations League 2022/23

Maasveld

Well-known member
Begint met een duikelpartij. Maar daarna volledig terechte overwinning. Gezien de eerste helft zijn er wel degelijk perspectieven. Je zal alleen door moeten selecteren en daar is Koeman wellicht niet de juiste persoon voor.

Niet dat hij bang is nieuwe spelers te brengen, maar wel om van oudgedienden afscheid te nemen.
Welke perspectieven?

Max

Administrator
Forumleiding
Welke perspectieven?

Dat je het elftal om Wieffer heen kunt bouwen. Op zich was het al een verademing van drie bewegelijke aanvallers waar niet alles om Memphis draait. Geertruida die bij het middenveld aansloot werkt eerst ook goed. De eerste helft kon je redelijk meekomen. Het is niet dat je echt serieus om de titel kunt gaan spelen op korte termijn, maar als je op posities gaat doorselecteren dan kun je best wel weer een stugge ploeg krijgen. Alleen lastig is dat je dan ook afscheid moet nemen van je aanvoerder.

Makanaky

Well-known member
Positie Koopmeiners is nog een zorgenkindje, voor de rest gewoon laten staan die voorste 2 linies (Lang vanaf het begin ipv Simons misschien nog). Perspectief door vastigheden.

Max

Administrator
Forumleiding
Niet dat je Gini het Spookje echt veel zag, maar die eerste 75 minuten zonder hem waren ook wel fijn.

Mario

Well-known member
Je moet je met dit team gewoon kunnen plaatsen voor EURO24, alleen zal je daar wederom geen rol van betekenis spelen. Het is wat het is.

Batigoal

Well-known member
Positie Koopmeiners is nog een zorgenkindje, voor de rest gewoon laten staan die voorste 2 linies (Lang vanaf het begin ipv Simons misschien nog). Perspectief door vastigheden.
Het blijft jammer dat Koopmeiners, die bij Atalanta soms geweldig is, het totaal niet kan brengen in Oranje.

Mario

Well-known member
Wanne kutkeeper.

Nergens niet om, hij is wel wat rustiger geworden, maar ik was nooit van Bijlow en zal het voorlopig ook nog niet worden.
Dat gerommel met die keepers schiet idd ook niet op. Geen idee wie de volgende keer weer op goal staat.
We missen ook echt een topkeeper, na de periode vd Sar is het toch allemaal middelmaat.

Hankie

Well-known member
Ik vond het afstandsschot geen fout van Bijlow. Virgil moet in stappen en de korte hoek afdekken, Bijlow mikt daarom op de lange hoek en is daarom te laat.

stc

Well-known member
Het is jammer dat Oranje verloren heeft, maar eerlijk gezegd boeit mij dit resultaat niet. De heren Koeman moeten zorgen dat ze een team smeden dat over 3 jaar hun top gaan halen.
Dit betekent dat ze van een aantal spelers afscheid moeten nemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

De Wolf

Well-known member
Prima start drie basisspelers. Volgende interlandperiode neem ik aan dat Hartman en Timber eveneens in de basis staan.
Wijnaldum binnenkort naar Feyenoord dus dat is weer een. Timber kan nog wel in troostfinale. Maar dan hebben we het over de mindere tweelingbroer.

• Leuk
Waarderingen: Max

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond het afstandsschot geen fout van Bijlow. Virgil moet in stappen en de korte hoek afdekken, Bijlow mikt daarom op de lange hoek en is daarom te laat.

Ik vond het geen dikke fout, maar zijn reacties was traag. Daarnaast ook paar keer gek op een hoge bal geanticipeerd en in spelhervattingen niet best. Vond hem onrustig ogen. Wellicht wat geforceerd.

Hankie

Well-known member
Ik vond het geen dikke fout, maar zijn reacties was traag. Daarnaast ook paar keer gek op een hoge bal geanticipeerd en in spelhervattingen niet best. Vond hem onrustig ogen. Wellicht wat geforceerd.
Dat denk ik ook geforceerd willen bewijzen en een mindere verdediging voor je helpt ook niet mee.

• Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan