Die 2-0 blijft 1 vd mooiste teamgoals ooit gemaakt, samen met die van Argentinië tegen Servië 2006 en de moeder aller teamgoals van Carlos Alberto Torres in de WK-finale 1970.
Van mij mag er na deze wedstrijd de bezem door selectie worden gehaald.Weer die kabouter op goal, #koemanout
Voor mij is het belangrijk dat Koeman een team kan samenstellen dat in 2026 zijn top behaald en een keer een hoofdprijs pakt.In de basis hoef je enkel nog Van Dijk te vervangen door Botman. Verder zou dit best kunnen werken. Gelukkig dat Koeman vooralsnog niet gevoelig is voor keeperslobby’s en niet weer aan een keeperstombola begint.
Nou dat kan je vergeten.Voor mij is het belangrijk dat Koeman een team kan samenstellen dat in 2026 zijn top behaald en een keer een hoofdprijs pakt.
Doorselecteren (van de middelmatige spelers afscheid nemen en de talenten opstellen) of van de middelmatige spelers een team maken die boven zich uit gaan stijgen.Nou dat kan je vergeten.
Het is de vraag of we ons dan überhaupt gaan plaatsen voor dat WK van 2026.
Met deze middelmatige selectie kan je daar naar fluiten. Gaat gewoon niet gebeuren.
Italië B dus.Opstellingen
Oranje: Bijlow; Dumfries, Van Dijk, Geertruida, Aké; Wieffer, Simons, De Jong; Lang, Gakpo, Malen.
Italië: Donnarumma; Tolói, Acerbi, Buongiorno, Dimarco; Frattesi, Cristante, Verratti; Gnonto, Retehui, Raspadori.
Nou dat kan je vergeten.
Het is de vraag of we ons dan überhaupt gaan plaatsen voor dat WK van 2026.
Met deze middelmatige selectie kan je daar naar fluiten. Gaat gewoon niet gebeuren.