Batigoal
Well-known member
Ze hebben zich allebei al geplaatst voor de Gold Cup. Suriname voor het eerst, Curaçao voor de derde achtereenvolgende keer.
Dan is mijn hoop dus snel in vervulling gegaan!
Ze hebben zich allebei al geplaatst voor de Gold Cup. Suriname voor het eerst, Curaçao voor de derde achtereenvolgende keer.
En te bedenken dat Rafael vrijwel exact even oud is als mij en dus net te jong om Maradona bewust mee te hebben gemaakt als speler.Naast dat Rafael van der Vaart tegenwoordig teveel vreet, zuipt ie schijnbaar ook teveel:
![]()
Van der Vaart: 'Stoppen met nummer 10, liever gisteren nog dan vandaag' | Voetbalzone
Van der Vaart: 'Stoppen met nummer 10, liever gisteren nog dan vandaag'm.voetbalzone.nl
| Devyne Rensch | (Ajax, 17 jaar) | 18-1-2003 | Lelystad |
| Xavier Mbuyamba | (Chelsea, 18 jaar) | 31-12-2001 | Maastricht |
| Brian Brobbey | (Ajax, 18 jaar) | 1-2-2002 | Amsterdam |
| Mohamed Taabouni | (AZ, 18 jaar) | 29-3-2002 | Haarlem |
| Ryan Gravenberch | (Ajax, 18 jaar) | 16-5-2002 | Amsterdam |
| Mohamed Ihattaren | (PSV, 18 jaar) | 12-2-2002 | Utrecht |
| Naoufal Bannis | (Feyenoord, 18 jaar) | 11-3-2002 | Den Haag |
| Kenneth Taylor | (Ajax, 18 jaar) | 16-5-2002 | Alkmaar |
| Myron Boadu | (AZ, 19 jaar) | 14-1-2001 | Amsterdam |
| Joshua Zirkzee | (Bayern München, 19 jaar) | 22-5-2001 | Schiedam |
| Ki-Jana Hoever | (Wolverhampton Wanderers, 18 jaar) | 18-1-2002 | Amsterdam |
| Melayro Bogarde | (Hoffenheim, 18 jaar) | 28-5-2002 | Rotterdam |
| Sontje Hansen | (Ajax, 18 jaar) | 18-5-2002 | Hoorn |
| Naci Ünüvar | (Ajax, 17 jaar) | 13-6-2003 | Zaandam |
| Jayden Braaf | (Manchester City, 18 jaar) | 31-8-2002 | Amsterdam |
| Ian Maatsen | (Chelsea/Charlton Athletic, 18 jaar) | 10-3-2002 | Vlaardingen |
| Mikki van Sas | (Manchester City, 16 jaar) | 29-2-2004 | Utrecht* |
| Youri Regeer | (Ajax, 17 jaar) | 18-8-2003 | Haarlem |
| Micky van de Ven | (FC Volendam, 19 jaar) | 19-4-2001 | Wormer |
| Xavi Simons | (Paris Saint-Germain, 17 jaar) | 21-4-2003 | Amsterdam |
Wassim Essanoussi natuurlijk.Welke talenten mis je op de lijst, @Joost?
Geen idee, ik ben niet zo bekend in het jeugdvoetbal.Welke talenten mis je op de lijst, @Joost?
Geen idee, ik ben niet zo bekend in het jeugdvoetbal.
Ik constateer slechts dat het lijstje met talenten erg eentonig is en ben benieuwd naar de oorzaken daarvan.
Het is natuurlijk ook logica. Je gaat als Ajax, of AZ, of Utrecht niet scouten in Noord-Friesland, Zuid-Limburg en, voor hun, andere uithoeken, als er letterlijk genoeg talent op straat loopt in je stad of provincie.Ok, ik dacht dat je iemand specifiek miste. Tsja, tegenwoordig zijn zeker bij de teams uit de randstad veel talenten die een andere achtergrond hebben. Misschien voetballen die kinderen vaker op straat?
Hoezo hij is de beste allertijden. Meer nummers hoef je dus niet weg te geven.Wat een extreem dom gelul is dat altijd. Als een club zoiets wil voor een clubicoon prima, maar dan houdt het ook wel op.
Blijven anders straks geen nummers over.
Maar ik zou toch denken dat PSV een jeugdopleiding heeft waar genoeg geld in gaat. Doen die daar dan iets helemaal verkeerd.Het is natuurlijk ook logica. Je gaat als Ajax, of AZ, of Utrecht niet scouten in Noord-Friesland, Zuid-Limburg en, voor hun, andere uithoeken, als er letterlijk genoeg talent op straat loopt in je stad of provincie.