Ik vermoed dat het een groep veteranen is uit Opglabbeek. De lokale amateurclub heet immers Kabouters Opglabbeek.Krakende Kabouters Opglabbeek, alleen de naam boezemt al ontzag in.

ik had precies hetzelfde.hahaha, sorry het is te ernstig om lacherig over te doen maar ik moest toch lachen.
Ik hoop wel dat hij een extra straf krijgt vanwege dat lulverhaal.
Als je qua punten (op basis waarvan de plaatsing wordt bepaald) kijkt maakt het niet uit, zowel NEC als Twente haalt de landenpunten niet, maar Twente zit daar wel heel dichtbij. Ik denk dat Twente gezien hun Europese recente historie toch echt meer kans heeft dan NEC. NEC gaat echt leeglopen deze zomer en heeft hun 'once-in-a-lifetime' seizoen nu wel gehad (en je ziet het ook nu fout lopen nu er druk op komt te staan).PSV krijgt extra miljoenen als er geen derde Nederlandse club groepsfase Champions League haalt.
Twente heeft de minste kans om de voorrondes door te komen.
Op de laatste speelronde is het PSV-Twente.
Jep, Janssen zit er ook wel voor de lach, maar die heeft ook nog goede analyses. Vdv komt puur voor de meligheid wat allemaal nog erger werd toen er publiek bij kwam..![]()
Rafael van der Vaart zat aangeschoten bij Studio Voetbal: 'Wijn viel zwaar'
Rafael van der Vaart zat zondagavond licht aangeschoten in het programma Studio Voetbal. De oud-voetballer en analist kwam soms slecht uit zijn woorden. "De wijn viel zwaarder dan normaal", geeft hij woensdag toe in de Coen & Sander Show.www.nu.nl
Ik snap echt niet dat serieuze programma's deze nitwit nog uitnodigen. Heeft al 0 waarde als analist, komt nooit iets zinnigs uit, en ook nog aangeschoten op je werk komen.