Opmerkelijk voetbalnieuws

Abubakari

Well-known member
Ben je nou serieus Abu? Kan dat altijd moeilijk inschatten.
Ja.

Ik snap het wel, daar gaat het niet om, maar ik ben ooit lid van een voetbalforum geworden om over voetbal te lezen en te oh’en. En ondanks dat ik het soms ook best wel leuk vind dat het over andere dingen gaat vind ik het ook wel eens jammer dat voetbal soms nog niet eens de helft van de posts beslaat. Is mijn timing wat ongelukkig, tijdens een voetballoze periode, maar wat ik al zei ook als er wel voetbal is gaat het vaak zat meer over politiek (van corona tot alles wat ze fout doen etcetera in de hele brede zin van het woord) en andere dingen dan over voetbal.
 

ALenstra

Well-known member
De supportersgroepen Proud Hornets en Women Of Watford hebben verhinderd dat Watford een oefenwedstrijd tegen het nationale team van Qatar zou spelen.
 

Abubakari

Well-known member
Yumé Ramos gaat voor Winsum spelen, het DVHN komt op bezoek en concludeert dat Ramos Argentijns bloed heeft en komt met een opvallende naam in het rijtje beste Argentijnse spelers ooit.
Zijn vader komt uit het land van grote spitsen als Diego Maradona, Lionel Messi en Mariano Bombarda.
 

erka

Well-known member
De site Soccerway heeft de layout aangepast.

Echt Ver-schrik-ke-lijk. Het was een prima site maar nu totaal verknald. Niks werkt meer, alle data lopen door elkaar en ontiegelijk onoverzichtelijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De site Soccerway heeft de layout aangepast.

Echt Ver-schrik-ke-lijk. Het was een prima site maar nu totaal verknald. Niks werkt meer, alle data lopen door elkaar en ontiegelijk onoverzichtelijk.
Huh, ik zie geen andere layout oid via de pc
 
Bovenaan