Opmerkelijk voetbalnieuws

Pascallovic

Well-known member
Ok, dan heb ik dat bewijs even gemist dat hij steekpenningen heeft aangenomen.

Hij moet gewoon normaal reageren. Hij heeft stemrecht, dan is het niet zo gek dat gevraagd wordt naar hoe hij tot zijn keuze komt. Juist door zijn reactie ga je aan steekpenningen denken.
 

Batigoal

Well-known member
Een paar gewelddadige voetballers zijn in opspraak gekomen. Zo heeft Arda Turan de neus gebroken van Turks popzanger Berkay nadat de getrouwde Turan diens vrouw probeerde te versieren en Berkay hier iets van had gezegd.

Voor de Russische internationals Alexandr Kokorin (Zenit) en Pavel Mamaev (FC Krasnodar) zijn de gevolgen wellicht erger. Beiden riskeren een celstraf nadat ze in een caf? een staatsambtenaar met een stoel in elkaar hebben gemept. Die had ze aangesproken omdat ze veel lawaai maakten. Voor badboy Kokorin is dit overigens het zoveelste incident buiten de lijnen in zijn loopbaan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
PSG - Rode Ster wordt onderzocht, een bestuurslid van RS had 5 miljoen ingezet op een nederlaag met 5 goals.
 

erka

Well-known member
Dan ben je toch ook wel echt onwaarschijnlijk dom als RS-bestuurslid. Is je club na 25 heel erg donkere jaren eindelijk er eindelijk weer een beetje bovenop, doe je dit. En bovendien in een competitie waar elke scheet onder een vergrootglas ligt.
 

ALenstra

Well-known member
Twee nieuwtjes die me opvielen.

Sergio Padt is dus niet de enige voetbalprof die zwart rijdt. Gisteren heeft de rechtbank van Augsburg de Braziliaanse voetballer Caiuby van de plaatselijke FC veroordeel tot een boete van 22.500 euro. Caiuby werd vorig jaar betrapt zonder kaartje in de trein van M?nchen naar Augsburg.

De Franse voetballer Karim Benzema van Real Madrid zou betrokken geweest zijn bij een mislukte kidnapping. Hij zou met nog wat anderen geprobeerd hebben een man in een auto te duwen die hem nog geld schuldig was. Benzema ontkent alles.
 

Eef de Kip

Well-known member
De Franse voetballer Karim Benzema van Real Madrid zou betrokken geweest zijn bij een mislukte kidnapping. Hij zou met nog wat anderen geprobeerd hebben een man in een auto te duwen die hem nog geld schuldig was. Benzema ontkent alles.

Ik dacht dat dit al een hele tijd geleden speelde?
 
Bovenaan