Opmerkelijk voetbalnieuws

Batigoal

Well-known member
Die JFK wordt met een hartverzakking afgevoerd zodra hij de naaktfoto's van Solo heeft opgezocht.

Maar goed, Solo is tal van keren in het nieuws gekomen omdat ze zowel mannen als vrouwen in elkaar trapt, maar tegen een oude vent als Blatter zou ze weerloos zijn? Hou toch op zeg.
 

Unregistere

Well-known member
Hier een hele rare strafschopsituatie uit Scheveningen - ASWH van gisteren:


Begint rond 1.50.

Met een oud-speler van NAC die hem neemt, zwammy.
 

Joost

Well-known member
Hier een hele rare strafschopsituatie uit Scheveningen - ASWH van gisteren:


Begint rond 1.50.

Met een oud-speler van NAC die hem neemt, zwammy.

Dit heb ik echt nog nooit gezien. Ik denk dat de scheidsrechter wel erg blij is dat de strafschop uiteindelijk gepakt wordt want dat had nog wel eens een staartje kunnen krijgen.
 

Unregistere

Well-known member
Dit heb ik echt nog nooit gezien. Ik denk dat de scheidsrechter wel erg blij is dat de strafschop uiteindelijk gepakt wordt want dat had nog wel eens een staartje kunnen krijgen.

Wat had hij in jouw ogen moeten doen? Denk een vrije trap aan ons geven toch? Of iets anders?
 

Joost

Well-known member
Dit staat natuurlijk niet in de spelregels maar je kan het verpakken in een ongeoorloofde schijnbeweging. En dan hadden jullie een vrije trap moeten krijgen.

Doordat de strafschop genist werd komt er in ieder geval geen gezeur achteraf.
 

Forza AZ

Well-known member
Het is niet helemaal goed te zien, maar raakt hij de bal niet gewoon licht aan? De bal beweegt in ieder geval nadat hij met z'n been er overheen/langs gaat.

Dan is de strafschop dus gewoon genomen en moet er verder gespeeld worden.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Het is niet helemaal goed te zien, maar raakt hij de bal niet gewoon licht aan? De bal beweegt in ieder geval nadat hij met z'n been er overheen/langs gaat.

Dan is de strafschop dus gewoon genomen en moet er verder gespeeld worden.
Dat was me eerder niet opgevallen, je hebt gelijk.

Maar goed dus dat de penalty gemist werd.
 

Unregistere

Well-known member
Dat het maar goed is dat Stef hem pakte, staat sowieso buiten kijf. Bijzonder hoor, nog nooit meegemaakt en ik was zeker niet de enige. Robinson heeft in ieder geval de nodige gratis publiciteit op deze manier.
 
Bovenaan