Opmerkelijk voetbalnieuws

Batigoal

Well-known member
Belgisch voormalig profvoetballer Dennis Dasoul (34) is om het leven gekomen nadat hij door de bliksem getroffen werd toen hij aan het surfen was op Bali. Dasoul speelde o.a. voor Antwerp, Perugia en Bregenz.
 

zwammy

Well-known member
Een bal die opstuit waardoor hij hem overschiet of 3 vrouwen die per ongeluk op het verkeerde veld zijn terechtgekomen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit moment had alles bij de vrouwen. Een slechte pass, dramatische buitenspelval, lachwekkend uitkomen van de keepster en dan zo'n afronding:D
 

De Groene Scout

Well-known member
Blij met dit filmpje. Mooi stukje bewijs voor als er weer van die wijsneuzen voorbij komen die vinden dat het vrouwenvoetbal meer aandacht moet krijgen.
Niet dus.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vrouwenvoetbal; dan kan deze er ook wel bij. Blatter de smeerlap:

De Amerikaanse topkeepster Hope Solo, die meer dan tweehonderd interlands voor haar land speelde, beschuldigt voormalig FIFA-voorzitter Sepp Blatter van seksuele intimidatie. De Zwitser zou zich tijdens het Gouden Bal-gala in januari 2013 hebben misdragen.

"Sepp Blatter voelde aan mijn achterwerk", zegt Solo in een interview met de Portugese kant Expresso. "Het gebeurde vlak voordat ik het podium opging om een prijs uit te reiken. Ik was nerveus voor de uitreiking. Daarna heb ik hem nooit meer gezien en dus heb ik niet de mogelijkheid gehad om hem ermee te confronteren."

Expresso heeft contact gezocht met de woordvoerder van Baltter. Deze liet weten dat de beschuldiging van Solo 'belachelijk' is.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hope+Solo+hd+wallpaper+2013+06.jpg
 

Janssen

Well-known member
Han Solo staat met haar harige poes overal op internet maar Blatter zou zich misdragen hebben?
 
Bovenaan