De tegenstander heet PSV Oberhausen.
Jammer dat de Posterholtse SV '35 is gefuseerd.Ook opmerkelijk; ik ga in 5 maanden tijd 3 keer bij een PSV op bezoek.
Eind juni ben ik naar Polizie SV Monchengladbach geweest, drie weken terug bij Post SV Solingen en vanavond de Philips SV.
Jammer dat de Posterholtse SV '35 is gefuseerd.
Moet een van hun laatste wedstrijden zijn geweest. Was je met de fiets?Daar ben ik wel geweest, april 2015.
Moet een van hun laatste wedstrijden zijn geweest. Was je met de fiets?
Over Andorra gesproken, FC Santa Coloma verloor afgelopen zondag met 0-1 van Encamp.Javier Saviola gaat in Andorra voetballen! Hij zou na zijn periode bij River Plate, eind vorig jaar, eigenlijk stoppen met spelen. Maar nu gaat hij dus toch nog even door. Hij gaat spelen voor FC Ordina, waar hij speler-trainer wordt.
Volgens mij mag dit wel. Een scheidsrechter mag altijd nog ergens op terug komen zolang het spel niet hervat is, dus zou dat ook voor het laatste fluitsignaal moeten gelden.http://www.dumpert.nl/mediabase/6911317/c80c1d07/scheids_snapt_het_niet_helemaal.html
Mag dit eigenlijk volgens de regels? Affluiten is affluiten lijkt mij.
Padje in Parijs. Het blijft onwerkelijk om te zien.
Ik vraag me nog steeds af waarom ze hem op die witte stoel hebben gezet. Ook na deze reportage weet ik het nog niet.En lachwekkend.
Ik vraag me nog steeds af waarom ze hem op die witte stoel hebben gezet. Ook na deze reportage weet ik het nog niet.
Ah, in Frankrijk kennen ze hem dus niet.Vanwege zijn naam natuurlijk.
Padje in Parijs. Het blijft onwerkelijk om te zien.