Opmerkelijk voetbalnieuws

Batigoal

Well-known member
Niet voor niets dat je geen sieraden moet dragen tijdens een wedstrijd. Gisteravond tijdens een oefenduel tussen Lorient en Bordeaux bleven de noppen van Didier Ndong haken aan de oorbel van Bordeaux-aanwinst J?r?my Menez die daarbij een stuk van zijn oor afscheurde.
 

Pascallovic

Well-known member
Niet voor niets dat je geen sieraden moet dragen tijdens een wedstrijd. Gisteravond tijdens een oefenduel tussen Lorient en Bordeaux bleven de noppen van Didier Ndong haken aan de oorbel van Bordeaux-aanwinst J?r?my Menez die daarbij een stuk van zijn oor afscheurde.
Ik dacht dat het ook verboden was om sieraden te dragen. Het zou in ieder geval ook verboden moeten zijn.
 

de waan

Well-known member
Op Catawiki is al tientallen keren een stukje gras van de WK Finale 2006 aangeboden. Of het telkens om hetzelfde stukje gaat weet ik niet.
 

Batigoal

Well-known member
V?ctor S?nchez trad in juli aan als trainer van Olympiakos, maar uitschakeling in de kwalificatie voor de Champions League door Hapoel Beer-Sheva betekent dat de Spanjaard alweer na 2 offici?le duels is ontslagen.
 

Batigoal

Well-known member
Politiegeweld tegen donkere mensen heeft nu het leven ge?ist van een oud-voetballer. Agenten zagen zich zaterdagnacht genoodzaakt om een stroomstootwapen te gebruiken tegen Dalian Atkinson, voormalig speler uit de jaren negentig van onder meer Manchester City, Fenerbah?e, FC Metz, Real Sociedad en Aston Villa. Atkinson (48) overleed aan zijn verwondingen anderhalf uur later.
 

zwammy

Well-known member
Kan ik me niet voorstellen dat hij iets deed wat niet mocht. Wij hebben het alleenrecht op racisme en onderdrukking.
 

Batigoal

Well-known member
Kan ik me niet voorstellen dat hij iets deed wat niet mocht. Wij hebben het alleenrecht op racisme en onderdrukking.

Het ging me niet eens zozeer om of het wel of geen racisme is, maar het feit dat er nu een voetballer slachtoffer is geworden. En dat een 'normale' taser zo vaak dodelijke slachtoffers eist. Dat wist ik nog niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Opmerkelijk voetbalnieuws

Ok. Die is oud geworden. De FIFA heeft nog niks geplaatst.
 
Laatst bewerkt:

Fenerium

Member
Politiegeweld tegen donkere mensen heeft nu het leven ge?ist van een oud-voetballer. Agenten zagen zich zaterdagnacht genoodzaakt om een stroomstootwapen te gebruiken tegen Dalian Atkinson, voormalig speler uit de jaren negentig van onder meer Manchester City, Fenerbah?e, FC Metz, Real Sociedad en Aston Villa. Atkinson (48) overleed aan zijn verwondingen anderhalf uur later.

Vreselijk.... Atkinson was een waar genot om naar te kijken.
 
Bovenaan