Ons grote (gemiste) penalty topic

Mario

Well-known member
4 gemiste penalties op rij, zowel dit seizoen als in de Champions League. En dat terwijl ze er vorig seizoen tegen Atletico in de serie er achter elkaar invlogen.

Wie moet de volgende nemen om de negatieve reeks te doorbreken? Wellicht moet de aanvoerder gewoon zijn verantwoordelijkheid nemen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lokhorst is beschikbaar. Die heeft vast ook wel een idee wat PSV staat te doen met strafschoppen nemen.
 

SanMark.

Well-known member
Vakkie zal zeggen dat er niets aan de hand is en wijzen op alle gemiste strafschoppen van Ajax de laatste 30 jaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vakkie zal zeggen dat er niets aan de hand is en wijzen op alle gemiste strafschoppen van Ajax de laatste 30 jaar.

PSV staat inmiddels onder Ajax en Europees draait het ook nog niet echt. Die zien we voorlopig echt niet.
 

Janssen

Well-known member
Willens is fysiek niet in staat om druk te voelen dus dat moet goed komen. Laat je Luuk de Jong achter de goal staan dan kan hij mooi op diens hoofd mikken.
 

Pascallovic

Well-known member
Overigens is het ook bijzonder dat je van die gemiste penalty's ook zelden uit een rebound scoort. Van de 12 gemiste strafschoppen zou je verwachten dat je er alsnog een paar kunt binnenwerken vanuit de bal die soms terug in het spel komt.
 

Mario

Well-known member
Ik ben met Gullit eens dat een spits de penalties moet nemen. Gewoon de Jong dus, ook al heeft hij 2x gemist. Hij is immers ook aanvoerder.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ben met Gullit eens dat een spits de penalties moet nemen. Gewoon de Jong dus, ook al heeft hij 2x gemist. Hij is immers ook aanvoerder.
In de reeks van de 12 gemiste strafschoppen staat hij 5x. Gewoon lekker laten nemen inderdaad.:duim:
 

Abubakari

Well-known member
Philips Seedorf Vereniging

De Penalty Syndroom Vereniging.

Dit is wel echt dolkomisch aan het worden. Een keeper die er nooit eentje stopt in combinatie met een tiental veldspelers die er nooit ??n binnen schiet. ik zou zeggen ga er lekker op trainen, zal er altijd iemand bij PSV een goed gevoel krijgen.
 
Bovenaan