2-0 viel te laat...Simons denkt dat ie die thuisfan is. Jammer, kwamen nog best dichtbij.
Jep. En opvallend dat Orsato dat niet in de hand heeft. Hij zou als Zuideuropeaan toch wel dit moeten herkennen, in Italië is elk duel zo.Opgefokt zootje wederom.
Ik geloofde mijn oren ook niet...Bruggink?????
"Die assist bij de 2-0 van Simons, dat kunnen niet heel veel spelers".
Balletje anderhalve meter opzij, die hij eigenlijk nog iets te hard gaf.
Perez is wel de andere kant op hoor, want Simons is een geweldig talent. Maar dit was een heel raar voorbeeld.Ik geloofde mijn oren ook niet...
Mag toch hopen dat hij als TD van Twente beter naar spelers kan kijken
Klopt, maar in het tweeluik met Sevilla heeft hij aangetoond nog echt niet ver genoeg te zijn om komend seizoen een stap te maken naar PSG enz...Perez is wel de andere kant op hoor, want Simons is een geweldig talent.
Dat is het voordeel als je een naam hebt, dan is alles wat je doet mooier dan als de linksbuiten van NEC precies dezelfde actie maakt.Bruggink?????
"Die assist bij de 2-0 van Simons, dat kunnen niet heel veel spelers".
Balletje anderhalve meter opzij, die hij eigenlijk nog iets te hard gaf.
Als je geen buitenspelers hebt moet je ook geen 4-3-3 gaan spelen. Lekker met 2 spitsen. 4-4-2 in een ruit of zo.De Jong en Silva is best een aardig duo voorin
Da's waar. Maar goed, die jongen is 19 en speelt pas zijn eerste seizoen bij de senioren. Volkomen logisch dat 'ie zich nog verder moet ontwikkelen.Klopt, maar in het tweeluik met Sevilla heeft hij aangetoond nog echt niet ver genoeg te zijn om komend seizoen een stap te maken naar PSG enz...
Hij zag het gewoon goed.Ik geloofde mijn oren ook niet...
Mag toch hopen dat hij als TD van Twente beter naar spelers kan kijken
Anders trekt ie een huilgezicht?Hij zag het gewoon goed.
Zoals vd Vaart al zei, je moet het Nederland elftal om Simons heen bouwen!
Wie, vd Vaart?Anders trekt ie een huilgezicht?
Klopt. Het is alleen te hopen dat hij (en zijn entourage) zich dat ook realiseren.Da's waar. Maar goed, die jongen is 19 en speelt pas zijn eerste seizoen bij de senioren. Volkomen logisch dat 'ie zich nog verder moet ontwikkelen.
Dat trekt Simons standaard....Anders trekt ie een huilgezicht?
Gefeliciteerd!Hoera gewonnen!
Bedankt vriend!Gefeliciteerd!