Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
AL met al geen slecht CL seizoen. Af en toe war geluk, maar ook goede overwinningen en uiteindelijk het maximale bereikt.
Jep. Soms ook pech (tegen Sporting en bij Rennes), maar idd ook geluk (Shakhtar).
Van tevoren was laatste 16 een eindstation wat je kon verwachten, om verder te komen moet je echt beter zijn...

Ik blijf het jammer vinden dat je niet meer af kan stromen, want PSV (en Feyenoord) hadden meer te zoeken in de eindfase van de EL (en ook daar is echt ver komen geen zekerheid).

Nu nog even ons best doen om plek 2 te behalen, na dit goede resultaat van vandaag zie ik ons zaterdag ineens weer bagger spelen en verliezen bij RKC...

erka

Well-known member
PSV (en ook Feyenoord) hebben het gewoon prima gedaan. Laatste 8 is financieel en sportief niet meer realistisch voor Nederlandse clubs (en trouwens ook niet voor clubs uit Portugal of België). Laatste 16 is bij een goed seizoen de grens en die hebben ze gewoon gehaald. En dat is heel knap.

JMD

Well-known member
Het was bij PSV al duidelijk dat de intrinsieke motivatie bij spelers ‘t probleem was/is en Ismael Saibari deed nog een duit in t zakje.

Peter Bosz: Hij was vandaag weer eens te laat. Niet de 1e keer, ook niet de 5e keer. Ik was er nu klaar mee en heb hem in ‘t hotel gelaten.’
(Aldus Maarten Wijffels (AD)).

Typisch

JMD

Well-known member
PSV (en ook Feyenoord) hebben het gewoon prima gedaan. Laatste 8 is financieel en sportief niet meer realistisch voor Nederlandse clubs (en trouwens ook niet voor clubs uit Portugal of België). Laatste 16 is bij een goed seizoen de grens en die hebben ze gewoon gehaald. En dat is heel knap.
Jep. En die 1-7 is idd knap balen, maar verlies je van Juve dan heb je die schrobbering tegen Arsenal niet, maar lig je er wel een ronde eerder uit (iets wat overigens niemand vreemd had gevonden tegen de Oude Dame).

gevegt

Well-known member
Het was bij PSV al duidelijk dat de intrinsieke motivatie bij spelers ‘t probleem was/is en Ismael Saibari deed nog een duit in t zakje.

Peter Bosz: Hij was vandaag weer eens te laat. Niet de 1e keer, ook niet de 5e keer. Ik was er nu klaar mee en heb hem in ‘t hotel gelaten.’
(Aldus Maarten Wijffels (AD)).

Typisch
Er zal nog wel meer naar buiten komen waarom het na de winterstop zoveel minder gaat. Het lijkt er tot nu toe op dat alles binnenskamers gehouden wordt door de TS, maar dat de bezem er door moet is al een tijdje duidelijk.

Mario

Well-known member
PSV heeft zich vanavond enigzins hersteld, en dit is toch een mooie afsluiting van het CL seizoen. Een aantal mooie wedstrijden, en die 1-7 vergeten we maar even.

Bovenaan