Zo idd… die vond ik tot vandaag niet overtuigen, maar wat hij vanavond laat zien is echt heel goedFlamingo geeft wel even zijn visitekaartje af.
Aan de andere kant hebben we de bv Bakayoko. We spelen nog met 9 teamspelers dusDe B.V. Lang is ingevallen
En weer een kans verprutst. Oude liedje hoor. Zometeen maakt Sporting uit het niets 1-1. Je vraagt er gewoon om door zoveel te missen.
En dan ben jij nog ‘neutrale’ supporter. Hoe denk je dat ik hier zit? Speel je zo’n goed duel en vergeet je jezelf keer op keer te belonen. De 1-1 zie je aank9men, zal wel de 94e minuut wordenNiet te geloven.......PSV PSV PSV PSV, zucht. maak m dan. Om je kapot te ergeren, werkelijk.
Die gaat vallen, 100% zekerZe moeten nog gaan oppassen ook hoor
En dan ben jij nog ‘neutrale’ supporter. Hoe denk je dat ik hier zit? Speel je zo’n goed duel en vergeet je jezelf keer op keer te belonen. De 1-1 zie je aank9men, zal wel de 94e minuut worden
O nee, daar is die al… 1-1
Gaan we nog verliezen
Snap ik, maar als psv fan is dit toch anders dan als Nederlandse niet psvfanIk ben niet neutraal, in Europa ben ik altijd voor Nederlandse ploeg.