Ons Europees voetbaltopic

Max

Administrator
Forumleiding
Ons Europees voetbaltopic

Ik ben wel benieuwd naar Ranguz. Met Schwaab en Viergever achterin verwacht ik wel veel van hem.

stc

Well-known member
Ik heb hem gevonden, beetje jammer dat stc hem niet even plaatst. Maar dat zie je meer bij Psv'ers, zijn niet heel sociale mensen. Itt Ajacieden die zo'n opstelling dan even delen als er zoveel belangstelling voor is.

Ik ben niet zoals andere PSV-ers. Voorts boeit het mij niet wat de opstelling van de tegenstander is. Als PSV maar wint.

Abubakari

Well-known member
Ik ga hem zeker niet plaatsen omdat ik zo naar het stadion ga. Ik zie trouwens dat je hem al geplaatst hebt.

Over twee weken dan maar die van Linz posten. Laat die van PSV dan maar zitten hoor dat boeit echt helemaal niemand.

Hopelijk houdt Linz het dicht met 11 man voor de goal en scoren ze uit hun enige kans zodat ze een verdiende zege boeken.

Al hoop ik voor stc dat Linz die kans mist en dat het gewoon 0-0 blijft.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb hem gevonden, beetje jammer dat stc hem niet even plaatst. Maar dat zie je meer bij Psv'ers, zijn niet heel sociale mensen. Itt Ajacieden die zo'n opstelling dan even delen als er zoveel belangstelling voor is.

Ja klopt! Ajacieden zijn echt super aardig. Daar ben ik achter sinds ik regelmatig in Amsterdam kom.

Abubakari

Well-known member
Ajacieden van buiten Amsterdam zijn nog veel aardiger.

Ah, gevegt is er ook, die weet vast wel of het N. Holland of Z. Holland is die speelt bij LASK.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb zojuist begrepen dat Slak Linz met de volgende 11 gaat spelen.

A.Schlager,Wiesinger,
Trauner,Filipovic,Ranftl,Holland,
Michorl,Potzmann,Goiginger,Raguz,
Frieser

Als PSV vanavond een kans weggeeft, dan verdienen de mannen uit Linz de zege. Anders gun ik het PSV.

Bovenaan