JFK
Well-known member
Ik ga hem zeker niet plaatsen omdat ik zo naar het stadion ga. Ik zie trouwens dat je hem al geplaatst hebt.
Dit is de laatste keer vriend!
Ik ga hem zeker niet plaatsen omdat ik zo naar het stadion ga. Ik zie trouwens dat je hem al geplaatst hebt.
Ik heb hem gevonden, beetje jammer dat stc hem niet even plaatst. Maar dat zie je meer bij Psv'ers, zijn niet heel sociale mensen. Itt Ajacieden die zo'n opstelling dan even delen als er zoveel belangstelling voor is.
Dit is de laatste keer vriend!
Ah, dank heren. Goed om te zien dat Michorl en Frieser spelen.
Ik heb hem gevonden, beetje jammer dat stc hem niet even plaatst. Maar dat zie je meer bij Psv'ers, zijn niet heel sociale mensen. Itt Ajacieden die zo'n opstelling dan even delen als er zoveel belangstelling voor is.
Wat is het probleem?
Ah, dank heren. Goed om te zien dat Michorl en Frieser spelen.
Dat weet jij dondersgoed!
Ik ben niet zoals andere PSV-ers. Voorts boeit het mij niet wat de opstelling van de tegenstander is. Als PSV maar wint.
Holland.