Ons Europees voetbaltopic

stc

Well-known member
Op dit moment heeft PSV gewoon niet de selectie om de groepsfase te halen. Ik ben benieuwd hoe PSV donderdag voor de dag komt na het slechte spel van afgelopen donderdag.

Max

Administrator
Forumleiding
Ze hadden van het matige Basel moeten winnen en Linz kan ook nooit een onmogelijke hindernis zijn. Dan had je nu tegenover Club Brugge gestaan en werd het groepsfase CL of EL.

stc

Well-known member
Ik vrees dat stc het zelfs heeft over de EL poule fase.

Ja ik heb het over de EL poule fase. PSV is op dit moment nog geen team, maar teveel individu. Middenveld is niet in goede doen, met Rosario die teveel fouten maakt. Verdediging is redelijk, maar Sadilek op linksachter wil zeggen dat Lato nog niet klaar is voor PSV 1. Ik moet wel zeggen dat Timo Baumgartl ik een redelijke aankoop vindt. De aanval kan nog veel effectiever worden als ze niet voor eigen succes gaan.

JMD

Well-known member
Zoet - Dumfries Baumgartl Viergever Boscagli - Rosario Bergwijn Guti - Ihattaren Malen Gakpo

Reserves: Ruiter Ramselaar Schwaab Lato Hendrix Teze en ..... Mitroglou

Hups PSV!

MWLC

Well-known member
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, I?, Haps; Fer, Tapia, K?kc?; Berghuis, Narsingh, Larsson
Hapoel Beer Sheva: Setkus; B. Bitton, Miguel Vitor, Taha, Goldberg; Keltjens, Kabha, Shamir; Safuri, Hasselbaink, Zrihan

JMD

Well-known member
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, I?, Haps; Fer, Tapia, K?kc?; Berghuis, Narsingh, Larsson
Hapoel Beer Sheva: Setkus; B. Bitton, Miguel Vitor, Taha, Goldberg; Keltjens, Kabha, Shamir; Safuri, Hasselbaink, Zrihan

Dit topic is alleen voor de PSV-duels in Europa. :p

JMD

Well-known member
Bergwijn en Ihattaren omgedraaid neem ik aan?

Geen idee, ik heb het gekopieerd van de twitter van Rik Elfrink, PSV-watcher voor het Eindhovens Dagblad.
Zondag speelden ze ook zo, volgens mij is andersom logischer ja, maar Bommel doet niet aan logica.

JFK

Well-known member

De opstelling AZ graag.

Bovenaan