Ons Europees voetbaltopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond PSV trouwens vooral op het middenveld de mindere.

Hendrix was de zwakste man aan de kant van PSV en Rosario en Pereiro waren erg slordig.

Iedere tweede bal na rust was ook voor Spurs en daardoor kwam PSV nooit onder de druk vandaan.

Je moet straks in de uitwedstrijd lekker gaan counteren met Malen in de punt en Gutierrez ipv Pereiro.

stc

Well-known member
Tottenham was gewoon beter dan PSV, maar gelukkig heeft PSV een punt weten te behalen. Ik vond de instelling cq beleving van de spelers niet echt best. Was de minste van de drie wedstrijden tot nu toe in de CL. Moet veel gebeuren, maar verwacht niet dat PSV plaats 3 haalt.

gevegt

Well-known member
Met de instelling was helemaal niets mis. Dat het voetballend minder ging is een ander verhaal.

JMD

Well-known member
Wel schattig dat jullie dachten dat plaats 3 wel mogelijk was.

Dat heb ik nooit gezegd... Ik zei dat het grotendeels kansloos was, en dit keer heb ik dus wel gelijk gekregen. (alhoewel ik me dinsdag a.s. graag laat verrassen...)

Abubakari

Well-known member
Wel schattig dat jullie dachten dat plaats 3 wel mogelijk was.

Ik ken mensen die er elk jaar heilig in geloven dat Liverpool kampioen wordt. Hoop doet leven, je al bij voorbaat er bij neerleggen dat het niks wordt heb je ook niks aan.

Abubakari

Well-known member
Dan zijn er nog mensen die elk jaar roepen dat ze de sat? competitie winnen, ook schattig. :D

Zit ik het zowaar voor gevegt en zijn lampenvrinden op te nemen...:werder:

Bovenaan