Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Yes yes yes!

Niks van gezien, want zat vanavond bij Luton town - Plymouth maar dit is echt lekker.
Als Nederlandse ploegen nou al Italiaanse ploegen gaan uitschakelen…

Mario

Well-known member
Ik was vooraf sceptisch over een goede afloop, maar dit is wel een hele fijne overwinning zeg..In een noeilijke periode zo toeslaan in de CL. Ik ben nog aan het bijkomen.

Wat een seizoen ook zeg voor het Nederlandse voetbal. 2 clubs bij de laatste zestien. Is dat al eerder voorgekomen?

Mario

Well-known member
Yes yes yes!

Niks van gezien, want zat vanavond bij Luton town - Plymouth maar dit is echt lekker.
Als Nederlandse ploegen nou al Italiaanse ploegen gaan uitschakelen…
Tripje naar Engeland, ook niet verkeerd. De hele avond met je telefoon in de hand? 😀

Jacco

Well-known member
Ik was vooraf sceptisch over een goede afloop, maar dit is wel een hele fijne overwinning zeg..In een noeilijke periode zo toeslaan in de CL. Ik ben nog aan het bijkomen.

Wat een seizoen ook zeg voor het Nederlandse voetbal. 2 clubs bij de laatste zestien. Is dat al eerder voorgekomen?
Dit is de tweede keer
De eerste keer dat twee Nederlandse clubs de laatste zestien haalden, was in het seizoen 2005/2006. Dat waren PSV en Ajax, die daarna meteen werden uitgeschakeld. PSV verloor van Olympique Lyonnais en Ajax was niet opgewassen tegen Internazionale. (Nu.nl)

Bovenaan