Dat lijkt mij ook. Mooi voorbeeld van stervende zwaan spelen.Hij speelt gewoon de bal.
Zie je net op het eind ook bij Babadi, die gaat lopen pingelen op het middenveld, in no-time 6 PSGers om hem heen en is de bal weer voor PSG. Schop die bal naar voren...Blijf er wel bij dat PSV dit enorm over zich afroept door permanent te weigeren die bal in de laatste minuten gewoon enorm ver weg te schieten.
Zie je net op het eind ook bij Babadi, die gaat lopen pingelen op het middenveld, in no-time 6 PSGers om hem heen en is de bal weer voor PSG. Schop die bal naar voren...
We hadden gewoon de mazzel vanavond dat de aanvallers van PSG net zo in vorm waren als die van PSV tegen Sporting. Voordat Lang 0-1 maakte had PSG al 2/3x kunnen/moeten scoren. We speelden minder dan bv tegen Juve in het begin, maar die schoten er op een gegeven moment 2/3 in. Na de 0-1 ging het gelijk op aan beide kanten. Na rust was PSG veel beter, de 1-1 valt dan lullig (zwak verdedigd en gekeept), daarna kwam PSV weer iets in het duel, maar overall was PSG echt veel en veel beter.Als je na 70 minuten nog op 1-1 stast speel je toch sowieso geen kansloze wedstrijd?
Kansloos is 3-0 achter staan en niks creëren. Ik kijk niet, maar wat ik hier lees is niks kansloos aan.
Die zal morgen wel straftraining krijgen.Heeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj iemand die de bal wegschiet! Chapeau!
Dat dus. Maar het zat ons vanavond gewoon niet tegen qua kansen van PSG. Dembele (die vooral) en Barcola en Hakimi waren qua acties dreigend, maar ze maakten niks af vanavond.Kansloos qua score was het zeker niet, maar ben het wel eens met JMD. PSV had eigenlijk weinig in te brengen.
Ik denk dat je er zelfs met 9 uit die potjes al bent.PSV moet nu thuis tegen Girona en Donetsk en uit bij Rode Ster winnen. Dan ofwel tegen Liverpool ofwel tegen Brest een puntje sprokkelen en dan ben je er wel.
Natuurlijk was PGS beter, aan de andere kant kregen wij in de tweede helft de beste kans.Kansloos qua score was het zeker niet, maar ben het wel eens met JMD. PSV had eigenlijk weinig in te brengen.