Ons Europees voetbaltopic

Jacco

Well-known member
Eerlijk is eerlijk zegt de scoreboard-opportunist. De 2-2 is op zich wel verdiend, maar waarschijnlijk wel te weinig om door te komen.
 

Jacco

Well-known member
Genoten van Noa Lang vanavond. Zelden iemand gezien die zo vaak iemand op heeft gezocht vanuit de dribbel. Daarnaast ook niet mekkeren. Opstaan, bal pakken en doorgaan. Die heeft echt stappen gemaakt op alle vlakken

Ja dat is wel zo. Vaak zijn zijn acties mooi. Een goede dribbel is leuk om naar te kijken. Maar is het ook effectief? Niet zo, volgens mij. Meestal krijg je een niet al te lastig schot op doel.
 

gevegt

Well-known member
Genoten van Noa Lang vanavond. Zelden iemand gezien die zo vaak iemand op heeft gezocht vanuit de dribbel. Daarnaast ook niet mekkeren. Opstaan, bal pakken en doorgaan. Die heeft echt stappen gemaakt op alle vlakken
Je hebt gezien je afkomst natuur geen probleem met zijn accent neem ik aan?
 

JMD

Well-known member
Dit klopt niet....
Jep. Realiseerde ik me net ook.

Het moet zijn:
Lens 4
Arsenal 3
Sevilla 2
Psv 1

Lens zou de zwakste in de groep zijn en staat bovenaan. Zou voor de zoveelste keer zijn dat de ploeg die uit pot 4 bij psv komt ver komt in de CL. In 2019 (spurs) en 2004 (Monaco) haalden die ploegen zelfs de finale…
 

gevegt

Well-known member
Hoewel ik het interview niet goed kon volgen met Lang, merkte ik wel dat hij de verdediging de schuld gaf. Hij vergat wel zijn eigen falen voor de goal te benoemen.
 

Miramar

Well-known member
Lens zou de zwakste in de groep zijn en staat bovenaan. Zou voor de zoveelste keer zijn dat de ploeg die uit pot 4 bij psv komt ver komt in de CL. In 2019 (spurs) en 2004 (Monaco) haalden die ploegen zelfs de finale…


Deze poule stikt ook van de kampioenen. Ze zullen tot en met de laatste ronde strijden om plek één of twee.
 

Mario

Well-known member
Leuke wedstrijd, maar PSV was te slordig voor de goal. Gelukkig scoor je nog de gelijkmaker, maar deze had je moeten winnen. Na de 1-1 mag je natuurlijk nooit zo snel weer op achterstand komen. Maar goed, we leven nog ..
 
Bovenaan