Wat bedoelde hij daarmee?Haha, Perez noemt de Max van vorig seizoen 'goed gevonden ' van PSV.
Dat PSV een onontdekte parel had gevonden.Wat bedoelde hij daarmee?
Tja, dat dacht zelfs de BC van Duitsland ook.Dat PSV een onontdekte parel had gevonden.
Net als dit seizoen dus. PSV de Cruijffschaal, Ajax de dubbel (hoewel ik een naar voorgevoel heb dat de bekerdroom vanavond voorbij is) en in de EC uitgeschakeld door latere winnaar Feyenoord. Een verdeling waar ik wel mee kan leven.Maar wel de JC schaal 🎉👍
Van mij mag het weer zo zijn. Maar dan de Conference League.De laatste keer dat PSV in dit stadium van het seizoen nog kans maakte op 4 prijzen (inclusief de Johan Cruijff Schaal) was in 2001/02, toen uiteindelijk naast de landstitel (Ajax), beker (Ajax) en UEFA Cup (Feyenoord) werd gegrepen.
Het is al een wonder dat we met deze trainer een prijs hebben gewonnen. Elke prijs extra dit seizoen is meegenomen.Net als dit seizoen dus. PSV de Cruijffschaal, Ajax de dubbel (hoewel ik een naar voorgevoel heb dat de bekerdroom vanavond voorbij is) en in de EC uitgeschakeld door latere winnaar Feyenoord. Een verdeling waar ik wel mee kan leven.