Ons Europees voetbaltopic

Joost

Well-known member
Met het tactisch plan van PSV is helemaal niets mis. Zonde dat Viergever die domme overtreding maakt.

JMD

Well-known member
Ben wel benieuwd welke trainer eens een andere manier van verdedigen bij zulke vrije trappen gaat proberen.

Vraag me alleen af hoe dan, deze ging er in oktober 1993 (Ronald Koeman vs Engeland) al in. Als er een oplossing zou zijn zou die allang bedacht zijn. Zie bv spelers die knielen achter de muur om de 'bal onder de springende muur' te voorkomen.

vakx2.0

Banned
Je hebt natuurlijk niks aan deze stand. Maar we zijn niet compleet onder de voet gelopen - zoals door velen voorspeld. Sterker... we krijgen zo af en toe een kansje. Wat mij betreft nu Guti erin voor Pereiro.

erka

Well-known member
Je hebt natuurlijk niks aan deze stand. Maar we zijn niet compleet onder de voet gelopen - zoals door velen voorspeld. Sterker... we krijgen zo af en toe een kansje. Wat mij betreft nu Guti erin voor Pereiro.

Ik heb even 3-4 pagina's teruggekeken maar nergens lees ik dat iemand verwacht dat PSV onder de voet gelopen zou worden. Dat heb je er zelf bij verzonnen.

Natuurlijk is het logisch dat Barcelona wint, maar PSV doet het tot nu toe zeker niet onaardig.

vakx2.0

Banned
Ik heb even 3-4 pagina's teruggekeken maar nergens lees ik dat iemand verwacht dat PSV onder de voet gelopen zou worden. Dat heb je er zelf bij verzonnen.

Natuurlijk is het logisch dat Barcelona wint, maar PSV doet het tot nu toe zeker niet onaardig.

Leuk dat je t terugleest. Maar ik heb t niet over hier, maar over kranten en tv. Gisteren Veronica Insight gemist? Daar viel t woord kansloos in elke tweede zin.

Janssen

Well-known member
Ben wel benieuwd welke trainer eens een andere manier van verdedigen bij zulke vrije trappen gaat proberen. Gaan voor mijn gevoel, als ze er in gaan, toch altijd aan de kant van de muur er in. Van Hooijdonk heeft ook wel eens aangegeven dat hij anders zelf een muur zou neerzetten.

Je kunt een mannetje bij de paal zetten maar dan was deze er ook ingegaan.

Bovenaan