Makanaky
Well-known member
KniesoorHoppa. Gakpo met de 2-1
Overigens speelt PSV dit eigenlijk slecht uit, Gakpo loopt zichzelf helemaal vast, terwijl het 4 tegen 3 was.
KniesoorHoppa. Gakpo met de 2-1
Overigens speelt PSV dit eigenlijk slecht uit, Gakpo loopt zichzelf helemaal vast, terwijl het 4 tegen 3 was.
Bal wordt volgens mij van richting veranderd dacht ik te zien.Goeie goal van Croky, maar wat een keepersfout zeg.
Jep.PSV moet eens iets gaan doen met corners. Vorig jaar ook al veel te weinig rendement uit.
Ze mogen niet skiën, dus hij blijft en daarmee basta!Gakpo is in de winter weg als hij zo doorgaat.
Klopt. Dat kan hij echt niet. Daarom was dat met Rosario zo'n slechte match, die kon én niet voetballen én geen ballen afpakken. Sangare pakt nu de ballen af en geeft ze dan aan Van Ginkel of Pröpper, dat gaat beterIk zie natuurlijk ook wel hoeveel ballen Sangare afpakt. Maar het verbaast me steeds weer hoe bizar slecht hij kan voetballen.
Everton speelt toch in Engeland?
Klopt. Dat kan hij echt niet. Daarom was dat met Rosario zo'n slechte match, die kon én niet voetballen én geen ballen afpakken. Sangare pakt nu de ballen af en geeft ze dan aan Van Ginkel of Pröpper, dat gaat beter
Iets met 1 zwaluw... Rosario begon bij PSV ook sterk in dat eerste half jaar onder Bommel.Ik begrijp dat Rosario het in Frankrijk uitstekend doet.