Ons Europees voetbaltopic

zwammy

Well-known member
10 dagen volgens mij, ligt aan wanneer het bekend is geworden. Maar het zijn geen Messi, Ronaldo en Lurling die ze missen.

Batigoal

Well-known member
Volgende ronde tegen Benfica waar het erg chaotisch is (vergelijkbaar met Galatasaray) of een club uit de Russische competitie die de afgelopen jaren wat minder is geworden. Dit is de kans voor PSV om de CL te halen.

U.G.

Well-known member
3-0 gebleven dus geen probleem voor dit psv
Hoe goed is benfica tegenwoordig

Zou mooi zijn 2 Nederlandse ploegen in de champions league

Of hoe goed is Spartak ? Benfica loopt al 2 of 3 jaar flink te klieren in Europa. Ik ga vanavond niet kijken, heb wel beters te doen...maar ik kijk wel een samenvattinkje terug. Ze hebben geen slecht materiaal maar d'r klopt nog weinig van. Zullen het zien.

D

Deleted member 2709

Guest
Ze hebben die Oekraïner van Gent gekocht die op het EK scoorde.

JMD

Well-known member
Benfica heeft met 0-2 gewonnen in Moskou, dus het wordt naw Benfica in de laatste voorronde (als PSV geen gekke dingen doet volgende week).

U.G.

Well-known member
En ik moet zeggen Benfica zag er goed uit in de samenvatting, het leek in de zestien bij de Russen soms wel handbal. Maar Spartak is ook echt niet best, dat ook.

Eef de Kip

Well-known member
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom PSV zo maar van Benfica zou moeten kunnen winnen, me dunkt dat die de laatste paar jaar wel een iets hoger niveau aantikken dan PSV.

U.G.

Well-known member
Mwah...Benfica vloog er vorig jaar in de voorrondes uit tegen PAOK. En het was het jaar daarvoor ( of daarvoor nog ) dat ze Portugal voor schut zette door in de CL alle wedstrijden te verliezen. Nee voor een Europees goeie Benfica moet je wat jaartjes terug gaan in de tijd.

Maar van wat ik gisteren zag, ziet het er wel redelijk veelbelovend uit. Ben benieuwd.

D

Deleted member 2709

Guest
Leuk dat PSV nu overtuigend tegen een zwalkend Galatasaray en wat matige Denen wint, hele vooruitgang t.o.v. moeite hebben met Cyprioten en Noren.
Maar laten we het ook niet overdrijven. Tegen Benfica is PSV gewoon de underdog en Ajax is en blijft gewoon de enige titelkandidaat.

Max

Administrator
Forumleiding
In de competitie treft PSV op twee wedstrijden na alleen maar tegenstanders met minder spelersmateriaal. Dus waarom PSV niet met Ajax kan concurreren is mij een raadsel. Met de ervaring die PSV in huis heeft moetne ze toch in staat zijn om een hoop punten binnen te slepen.

Bovenaan