Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Vertessen is echt zwak... Doet me denken aan Rommedahl, hard lopen kan die wel, maar verder kan ie weinig met de bal.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel fijn dat die uitdoelpuntenregel eraf is. Wel leuk potje verder. Als ze bij PSV verstandig zijn, maken ze het vandaag af.

Met deze manier van verdedigen verwacht ik nog wel wat doelpuntrijke duels in de Eredivisie.
 

JMD

Well-known member
We hebben een leuk team dit seizoen, we zouden zomaar de 100 goals kunnen gaan halen. Enige nadeel is dat we naw niet onder de 50 tegengoals gaan uitkomen... En het gezegde zegt: 'aanvallers winnen wedstrijden, verdedigers winnen kampioenschappen'...
 

JMD

Well-known member
Die scheids schijnt een Spanjaard te zijn. Dan hebben we net de enige Spaanse scheids getroffen die niet continu met kaarten wappert... Heb aan beide kanten toch al een aantal overtredingen gezien die de gemiddelde Spaanse scheids met geel bestraft. Ik vind dit helemaal top overigens.
 
D

Deleted member 2709

Guest
We hebben een leuk team dit seizoen, we zouden zomaar de 100 goals kunnen gaan halen. Enige nadeel is dat we naw niet onder de 50 tegengoals gaan uitkomen... En het gezegde zegt: 'aanvallers winnen wedstrijden, verdedigers winnen kampioenschappen'...

Als Dumfries en Malen verkocht zijn wordt er nog wel minstens een verdediger gehaald, de Mexicaanse international Cesar Montes werd genoemd.
Hopelijk ook een rechtsback, deze Mwene lijkt me een speler voor de breedte (kan ook linksback), maar geen basiskracht. Anders liever Teze.
 
Bovenaan