Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Wat een bizar verschil tussen de 2 helften.
Komt deels ook door die onlogische wissel. Götze zal ongetwijfeld met een reden vervangen worden (nog niet 100% fit), maar waarom in hemelsnaam dan Viergever erin en op LB zetten???
 

JMD

Well-known member
Getafe dejavu.
Inderdaad. Toen zette ik het duel na 15 minuten uit, ergerde me dood aan die Spanjaarden... Nu ben ik wel blijven kijken, maar verschrikkelijk idd.

Overigens speelt PSV dramatisch, en dan ga je je nog meer ergeren aan dat gejammer.
 

JMD

Well-known member
Komt dus vol druk op het volgende duel, uit bij Omonia (op papier de zwakste) moet je dus winnen anders is het direct klaar. Dan moet je ook een resultaat bij PAOK halen.

Granada vond ik op papier de sterkste tegenstander, maar had toch wel verwacht dat we thuis van ze zouden winnen.
 

JMD

Well-known member
PSV speelde van de 45e tot de 70e minuut echt dramatisch, daarna herstelt het wel ietsje, maar is Granada gewoon slimmer. En ballen hoog voor de pot werkt niet tegen die Spnjaarden, waarom het dan toch blijven proberen op die manier...
 

JMD

Well-known member
Enige pluspunt vanavond is dat PAOK - Omonia 1-1 is geworden... Maar daar heeft PSV niks aan als het volgende week niet wint bij de Cyprioten
 

JMD

Well-known member
Götze spierblessure, daarom gewisseld. Opgelopen tijdens het juichen??? Dat deed hij erg vreemd.

Maar dan alsnog: waarom dan Viergever erin en Max doorgeschoven?

Als Götze er zondag niet is gaan we kansloos onderuit in Arnhem.
 

JFK

Well-known member
Ik heb de wedstijd niet gezien, maar zag wel even de goals.
Dat waren 3 prachtige doelpunten hoor!
 

JMD

Well-known member
OMONIA NICOSIA: Fabiano,Hubocan,
Lüftner,Lang,Lecjaks,Papoulis,Gomes,
Gómez,Tzionis,Bauthéac,Duris

PSV: Mvogo,Hendrix,Teze,Boscagli,Max,
Götze,Sangaré,Thomas,Ihattaren,Malen,
Madueke

Hups PSV!!!
 
Bovenaan