Serie B toch?In de Franse National is Laval kampioen en zeker van promotie. Daarachter gaat het tussen Annecy en Villefranche Beaujolais tussen directe promotie en PO.
Annecy staat 1 pt voor en kan het thuis afmaken tegen Sedan
Onderin gaat het nog om 1 degradatieplek tussen Bastia (hoe komen die zo laag?) En Sete.
Volgende en laatste speelronde?
Bastia-Sete. Een kraker!
In de Italiaanse Serie C werd Lecce kampioen em gaat Cremonese mee omhoog, omdat Monza bij Perugia verloor.
Monza, Pisa, Brescia, Ascoli, Frosinone en Benevento gaan PO spelen.
Je hebt gelijk. Dank.Serie B toch?
Monza dus weer net niet direct. Vorig jaar gaven ze het volgens mij ook weg op het eind.In de Italiaanse Serie C werd Lecce kampioen em gaat Cremonese mee omhoog, omdat Monza bij Perugia verloor.
Monza, Pisa, Brescia, Ascoli, Frosinone en Benevento gaan PO spelen.
3. Bundesliga.In de 3. Bundesliga is Magdeburg zeker van promotie.
Daarachter gaat het tussen Braunschweig en Kaiserslautern. Kan dit weekend al beslist worden in het voordeel van Braunschweig. Ze spelen beide nog tegen Viktoria Köln, dat nog hevig tegen degradatie vecht met Halle, Verl, Duisburg (diep dal) en Viktoria Berlin, dat nu op een degradatieplek staat.
In Bl2. verloor Damstadt in Düsseldorf, waardoor het zou kunnen dat de nrs 2 t/m 5 na dit weekend allemaal gelijk staan met nog 1 ronde te gaan en de koploper daar 2 pnt boven staat.
Als koploper Schalke echter wint van Pauli, dan zijn ze terug in de Bundesliga.
Precies. Ik begrijp werkelijk niet waarom men het over de 3e Bundesliga heeft. Het is gewoon 3e liga oftewel dritten liga.3. Bundesliga.
Au.
Monza is toch nog steeds in handen van Berlusconi en het clubje ex-AC Milan-spelers?Monza dus weer net niet direct. Vorig jaar gaven ze het volgens mij ook weg op het eind.
En Pisa komt volgens mij echt van ver... Speelden eind jaren 80 serie A maar zijn ver weggevallen daarna
Klopt. Ik meende dat Sander Westerveld er ook nog even speelde.Seedorf had daar toch ook aandelen in?