Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

de waan

Well-known member
Na een eerste nietszeggend' oefenpotje al gaan nadenken? Denk dat je beter nog een beetje kan gaan trainen de komende weken.
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Lienden hield het vandaag lang vol tegen De Graafschap. Na 70 minuten was het nog 0-0. Uiteindelijk wonnen de superboertjes toch met 0-2.
 

Unregistere

Well-known member
ODIN '59 oefende dus op zondag? Dat is wel opvallend. Kennelijk geen probleem voor de leden. Dat zal zelfs anno 2015 toch niet bij elke club mogelijk zijn, denk ik.
 

de waan

Well-known member
Odin is van oudsher een bedrijfclub. Volgens mij van werknemers van de Hoogovens. Spelen uit praktische overwegingen op zaterdag.
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Lienden oefende vanavond al weer. Dit keer tegen FC Utrecht. Er werd maar met 2-0 verloren. Aangezien het voor diverse spelers een te zware opgave zou zijn om 2 wedstrijden in 2 dagen te spelen werden er enkele gastspelers aan de groep toegevoegd. O.a. Greene (ex Feyenoord) mocht meedoen bij de amateurs.

WKE oefende tegen jong Twente en verloor met 1-0
 

Unregistere

Well-known member
Odin is van oudsher een bedrijfclub. Volgens mij van werknemers van de Hoogovens. Spelen uit praktische overwegingen op zaterdag.

Vandaar. Begreep later ook dat ze de wedstrijd eigenlijk op zaterdag gepland hadden, maar vanwege de storm een dagje opschoven.

Goed resultaat van Lienden wel hoor, slechts 0-2 tegen Utrecht!
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk speelt vanavond met 2-2 gelijk tegen Achilles'29.
Zaterdag een ingelaste oefenwedstrijd op eigen veld tegen Roda JC.
 

De Groene Scout

Well-known member
JVC Cuijk speelt vanavond met 2-2 gelijk tegen Achilles'29.
We hoeven ons dus nog geen zorgen te maken over JVC, na de 2 mindere resultaten.:)

Ik zag gisteren nog en aankondiging voorbij komen van De Treffers - Jong NEC. Is dat duel wel gespeeld, kom nergens en uitslag tegen.
 

Unregistere

Well-known member
Ste.Do.Co. oefende gisteren tegen Prestige Sports. Lekker doelpuntrijk potje, het werd liefst 4-4. Mo Faouzi, Fabian van Horssen, Coen van der Waal en Marvin Westerduin scoorden voor de topklasser.

Barendrecht won bij Brabant United met 0-1. Joey Jongman maakte de enige en dus winnende treffer.

Spakenburg hield Jong FC Utrecht op 2-2. Of beter gezegd, andersom, want Spakenburg kwam dankzij Maurice van der Wilt en Kees Tol al snel op 2-0. In het laatste kwartier zetten de Utrechtse beloften de achterstand recht.

Waar Leonidas vorige week nog goed presteerde tegen Jong NEC, ging het tegen Jong Sparta wat minder: 1-8.
 
Bovenaan