Oefenwedstrijden amateurvoetbal

Fregge

Well-known member
Vandaag geoefend tegen Eindhoven amateurs met nog 2 missende spelers (die waarschijnlijk meer gaan spelen bij O23). Onze beoogde eerste keeper nog niet gespeeld. 5-1 gewonnen. Aardig eerste potje, prima beeld gezien van de nieuwe spelers.
 
Hoe zit het met de coronaregels bij ASWH? De zittribune ziet er best wel drukbezet uit. Zoiets is bij ons in Groesbeek absoluut niet mogelijk. En de wedstrijd ASWH - De Treffers staat al snel op het programma. Ben benieuwd Unregistere.
 

Unregistere

Well-known member
Hoe zit het met de coronaregels bij ASWH? De zittribune ziet er best wel drukbezet uit. Zoiets is bij ons in Groesbeek absoluut niet mogelijk. En de wedstrijd ASWH - De Treffers staat al snel op het programma. Ben benieuwd Unregistere.

Maximaal 250 bezoekers toegestaan. Rond het veld zijn de staanplaatsen met gele stippen gemarkeerd, op de tribune zijn de zitplaatsen met stickers gemarkeerd. Waarbij dus de anderhalve meter afstand gehanteerd wordt. Begreep dat er steeds drie stoelen vrij zijn tussen de beschikbare zitplaatsen en dan op de rij daaronder ook steeds weer, maar wel zo dat het verspringt.

Het ene vak op de foto vertekent licht, want daar zaten de wisselspelers van Dordrecht.

Geen idee wat de plannen in officiële duels zullen worden, volgens mij zijn de clubs daarover nog in gesprek.
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Wie waren de uitblinkers, @Fregge? En is Voetbal247 nog geweest (of een andere site)?
Alleen de lokale mensen geloof ik. Uitblinkers vond ik Max Verkuijl en Melle Schijvers, maar dan heb ik meer op de nieuwe jongens gelet. Bij Loermans en Koenraat zag je wel dat ze meer in huis hadden.
 

Sjorro

Member
Vanavond live op Foxsports 1 De Treffers tegen NEC.
Voor De Treffers een primeur dat een oefenwedstrijd live uitgezonden wordt.
Voor de NEC supporters wel zo fijn, omdat alleen leden van De Treffers welkom zijn op Sportpark Zuid.
 

Unregistere

Well-known member
Vanavond oefende zondaghoofdklasser IFC thuis tegen zaterdaghoofdklasser Smitshoek. Ik begreep vooraf van de goalie van de Barendrechters, die ik op de parkeerplaats sprak, dat zij net een week in training waren. IFC is al wat verder en dat bleek al vlug.

Stukje gekeken tijdens onze training en binnen tien minuten was het al 2-0. Ruststand 4-1, uiteindelijk werd het 6-1 voor IFC. Spits Yoeri Rombouts maakte er in de eerste helft meteen maar weer drie, dus die is al vlot in vorm.
 

Sensini

Active member
Wat is een nederlagentoernooi?

De organiserende club speelt dan tegen verschillende tegenstanders, de tegenstander die de organiserende club de grootste nederlaag toebrengt wint het toernooi. Als de organiserende club alle wedstrijden wint winnen zij het toernooi.
 

Arjen

Member
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer een voetbalwedstrijd bezocht.
Staphorst speelde zijn tweede wedstrijd in het eigen nederlagentoernooi en verloor nu met 1-4 van Harkemase Boys.
Afgelopen zaterdag verloren ze met 1-3 van Excelsior '31.
Moeilijk om al te veel conclusies te verbinden aan de wedstrijd en aan de uitslag van vanavond.
Beide teams lieten veel spelers meedoen.
Na een uur spelen was de stand nog 1-1.
Hoe was het met de corona-regels om het veld? Was dat een beetje te doen?
 

Fregge

Well-known member
Eerste wedstrijd in het toernooi waar ASWH niet heen durfde. Achilles Veen was de tegenstander. Eerste helft voetbalde we goed mee. Halverwege viel onze eerste linksback uit, maar dat zag er licht uit gelukkig. Tweede helft waren we wel de ploeg die het spel bepaalde. En dat resulteerde er in dat de ingevallen linksback de winnende goal maakte. Zaterdag uitslapen dus. Dan spelen we om half 11 tegen UNA die won van OJC Rosmalen dankzij penalty's
 

Unregistere

Well-known member
Wees blij dat wij niet durfden, daardoor kwam er een plek vrij voor Blauw Geel!

Mooie zege op een ploeg die voor de titel wil gaan in elk geval.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ben benieuwd wie er bij Heerenveen meededen.

Heel veel jeugd deed namelijk vanmiddag mee met 1 tegen Vitesse.
 
Bovenaan