Abubakari
Well-known member
Oh, ik nadenken hoe die gast hier heet, kom er niet op... Heet ie gewoon Niels. 🤨Cor Hansse op 247.
En hier gewoon Niels.
Oh, ik nadenken hoe die gast hier heet, kom er niet op... Heet ie gewoon Niels. 🤨Cor Hansse op 247.
En hier gewoon Niels.
600 zou heel goed kunnen. Leeft wel in Grol en ook daar hebben ze 4 maand geen potje voetbal kunnen kijken. Denk alleen niet dat ze dat helemaal volgens het Corona-protocol hebben kunnen organiseren. Zo veel ruimte / tribunes is daar niet om het veld.Vanavond speelden Grol en Silvolde tegen elkaar. Silvolde won met 1-0. Ik las op Twitter dat er ongeveer 600 toeschouwers aanwezig waren.
Omdat het ook geen ene fuck uitmaakt hoe je in de buitenlucht bij elkaar staat.Hoezo ?
Omdat hij volledig terecht aan de kaak stelt dat er bij een voetbalwedstrijd op geen enkele manier rekening wordt gehouden met de 1,5 meter ?
Morgen verwacht ik wel meer dan 600 man, ik denk wel 50.000, de kraker der krakers VVG vs Mamio staat op het programma.
Zag het zwart langs de lijn ?Bekijk bijlage 760810
Leuk potje, na 10 minuten al 2-0 voor VVG, maar 10 minuten a rust stond het zowaar 2-3. VVG kwam terug tot 3-3, Mamio maakte kort voor tijd 3-4 en VVG in de laatste minuut weer gelijk, 4-4 dus.
Wat rustiger dan vorige week. bqandy stonden aan de overkant waar in totaal 10 mensen stonden. Rond de kantine was het het drukst, daar gaat het ook om, nog even wat kantine omzet draaien. Denk rond het veld 50 a 75 man.
Dat is meer regel dan uitzondering in de Achterhoek.Misschien wel tienduizend soms