Oefenwedstrijden amateurvoetbal

de waan

Well-known member
Trip down memory land, dat topic.

"Gerrit de Ganzenjager heeft een ban.

Het is de markies."

😄
 
Vanavond speelden Grol en Silvolde tegen elkaar. Silvolde won met 1-0. Ik las op Twitter dat er ongeveer 600 toeschouwers aanwezig waren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanavond speelden Grol en Silvolde tegen elkaar. Silvolde won met 1-0. Ik las op Twitter dat er ongeveer 600 toeschouwers aanwezig waren.
600 zou heel goed kunnen. Leeft wel in Grol en ook daar hebben ze 4 maand geen potje voetbal kunnen kijken. Denk alleen niet dat ze dat helemaal volgens het Corona-protocol hebben kunnen organiseren. Zo veel ruimte / tribunes is daar niet om het veld.
 

Joost

Well-known member
Omdat Raymond Willemsen een sensatiezoeker is.

Zoek eens foto's op van bijvoorbeeld TEC v Sparta Nijkerk en je zult dezelfde afstand tussen mensen vinden.
Daarnaast, op basis waarvan komt hij tot 600 toeschouwers? Ik heb ook foto's gezien van de wedstrijd en kom absoluut niet aan de aantal.
 

Abubakari

Well-known member
Dat lees ik ook op Twitter.

Op oa deze foto's, genomen tijdens de wedstrijd, zitten - ruim geteld - op de tribune ruim 100 man, is een korte zijde nagenoeg leeg, een zijde naast de tribune leeg, staan er aan de andere zijde 30 naast de tribune en 25 naast t doel. https://t.co/GhHj62hAgF
 

Abubakari

Well-known member
Morgen verwacht ik wel meer dan 600 man, ik denk wel 50.000, de kraker der krakers VVG vs Mamio staat op het programma.
 

Abubakari

Well-known member
Morgen verwacht ik wel meer dan 600 man, ik denk wel 50.000, de kraker der krakers VVG vs Mamio staat op het programma.
vvgmamio.png
Leuk potje, na 10 minuten al 2-0 voor VVG, maar 10 minuten a rust stond het zowaar 2-3. VVG kwam terug tot 3-3, Mamio maakte kort voor tijd 3-4 en VVG in de laatste minuut weer gelijk, 4-4 dus.
 

Abubakari

Well-known member
Wat rustiger dan vorige week. bqandy stonden aan de overkant waar in totaal 10 mensen stonden. Rond de kantine was het het drukst, daar gaat het ook om, nog even wat kantine omzet draaien. Denk rond het veld 50 a 75 man.
 

Unregistere

Well-known member
Wat rustiger dan vorige week. bqandy stonden aan de overkant waar in totaal 10 mensen stonden. Rond de kantine was het het drukst, daar gaat het ook om, nog even wat kantine omzet draaien. Denk rond het veld 50 a 75 man.

Okee, prima te doen dus qua drukte. Dus daar zullen geen verontwaardigde tweets over verschijnen!
 

Abubakari

Well-known member
Nee, daar wordt bij ons niet over gezeurd. Corona krijgt in het noorden toch geen voet aan de grond.
 

de waan

Well-known member
In de Achterhoek ook niet, maar goed daar komen natuurlijk wel regelmatig duizenden mensen kijken bij een oefenpotje.
 
Bovenaan