Oefenwedstrijden amateurvoetbal

de waan

Well-known member
HSC'21 - SVZW 4-2. Alle doelpunten gemaakt door HSC'ers: Van der Weide, De Vries, Soumaoro, Cenk Uguz en twee keer Bas ter Hogt.

En dat voor een uItverkocht huis: 380 toeschouwers.

3 augustus gaan we verder met de voorbereiding.
 

Unregistere

Well-known member
Keurige zege! (y)

Wij gaan morgenavond en zaterdagmiddag oefenen. Ben benieuwd. Morgen thuis tegen Sliedrecht, ook met maximaal 250 man. Zaterdag uit bij Spijkenisse, maar die noemen geen maximum. Wel is de 1,5 meter daar verplicht. Afhankelijk van het weer kan het best druk worden, terwijl dit in een normale situatie niet bepaald publiekstrekkers zouden zijn.
 

de waan

Well-known member
Hier in de regio ook heel veel Duitse vinckers. Ik weet niet of die ook zin hebben om naar Spijkenisse te kachelen.
 

de waan

Well-known member
Nee, ik had uiteindelijk toch niet zo veel zin om anderhalf uur in de auto te zitten voor een oefenpotje.
 

Unregistere

Well-known member
Hier in de regio ook heel veel Duitse vinckers. Ik weet niet of die ook zin hebben om naar Spijkenisse te kachelen.

Lijkt mij wel iets te veel van het goede, maar je weet nooit hoe fanatiek die gasten zijn... Bij ons inmiddels 2/3 van de tribunestoeltjes beplakt met stickers 'dit is geen zitplaats', dus alles lijkt klaar voor de eerste oefenpot.
 

De Groene Scout

Well-known member
Duitsers zijn wel gek hoor. Afgelopen zaterdag waren er 2 op de fiets gekomen (enkeltje was 5 uur trappen), vervolgens even een potje voetbal kijken om aansluitend weer 5 uur terg te fietsen. Maar goed Spijkenisse is nog een stukje verder.

Na 2 oefenpotjes denk ik dat het voor de trainer vooral lastig zal worden om op het middenveld en voorin de juiste keuzes te maken.
Voorin valt er volgens mij vooral veel te rouleren en zullen er 5 tot 6 spelers ook wel veel speeltijd krijgen, op het middenveld zou een beetje balans en vastigheid wel prettig zijn. Om een 4-tal spelers kun je bijna niet omheen (en dan hebben we nog een handvol back-ups), maar ja we spelen maar met 3.

Groep is groot, mogelijk te groot, aangezien er ook een vrij volle O23 achter zit. We moeten veel midweekse oefenduels inplannen om iedereen aan het spelen te houden.
 

Abubakari

Well-known member
Zaterdag speelt VVG tegen HFC'15, kijken of die wel genoeg mensen hebben. Al heb ik hetzelfde als waan, oefenpotjes zijn een vrij slap substituut. Wat ik mis is een potje om het echie. Maar als ik niks anders te doen heb en het regent niet ga ik denk ik wel effe kijken.
 
Duitsers zijn wel gek hoor. Afgelopen zaterdag waren er 2 op de fiets gekomen (enkeltje was 5 uur trappen), vervolgens even een potje voetbal kijken om aansluitend weer 5 uur terg te fietsen. Maar goed Spijkenisse is nog een stukje verder.

Na 2 oefenpotjes denk ik dat het voor de trainer vooral lastig zal worden om op het middenveld en voorin de juiste keuzes te maken.
Voorin valt er volgens mij vooral veel te rouleren en zullen er 5 tot 6 spelers ook wel veel speeltijd krijgen, op het middenveld zou een beetje balans en vastigheid wel prettig zijn. Om een 4-tal spelers kun je bijna niet omheen (en dan hebben we nog een handvol back-ups), maar ja we spelen maar met 3.

Groep is groot, mogelijk te groot, aangezien er ook een vrij volle O23 achter zit. We moeten veel midweekse oefenduels inplannen om iedereen aan het spelen te houden.

Wie zijn die 6 voorin? Of zijn dat alle 6 de aanvallers?

En wie zijn de 4 op het middenveld waar die niet omheen kan? Coplan, Cenk, Bannink en?
 

De Groene Scout

Well-known member
Voorin heb ik het over Tom, Stef, Mo, Diego, Wessel en Yannick. Verschillen daar zijn klein en ik verwacht dat daar nog regelmatig mee gerouleerd gaat worden.
4e middenvelder waar je feitelijk niet omheen kunt is Luuk Schepers; gisteren tegen SVZW ook de belangrijkste pion in het team.
 
Voorin heb ik het over Tom, Stef, Mo, Diego, Wessel en Yannick. Verschillen daar zijn klein en ik verwacht dat daar nog regelmatig mee gerouleerd gaat worden.
4e middenvelder waar je feitelijk niet omheen kunt is Luuk Schepers; gisteren tegen SVZW ook de belangrijkste pion in het team.

Denk toch dat die uiteindelijk het haasje is mochten ze echt met 3 man op het middenveld gaan spelen. Verwacht niet dat Cenk of Bannink ernaast komt te staan. Coplan schat ik ook wel iets hoger in..
 

Unregistere

Well-known member
Eerste oefenpotje achter de rug. Geen Duitsers gezien of gehoord, wel was het voor veel toeschouwers - zo rond de 250 - lastig om de anderhalve meter afstand te houden. Maar goed.

Wel nuttig zo. Alleen de keeper speelde een hele wedstrijd, verder voor en na rust tien verschillende veldspelers. Groep was aangevuld met drie spelers uit Onder 23.

Halverwege stond Sliedrecht met 0-1 voor. Na rust poetste Mohamed El Bannasri, een van de spelers uit het belofteteam, de achterstand weg. In de slotfase bezorgden nieuwkomer Joost van Eck en Lester Pires ASWH een 3-1 overwinning. Op naar zaterdag, Spijkenisse-uit.
 

Abubakari

Well-known member
Zaterdag speelt VVG tegen HFC'15, kijken of die wel genoeg mensen hebben. Al heb ik hetzelfde als waan, oefenpotjes zijn een vrij slap substituut. Wat ik mis is een potje om het echie. Maar als ik niks anders te doen heb en het regent niet ga ik denk ik wel effe kijken.
Ging door, lekker weer, dus eindelijk weer een potje voetbal op de zaterdagmiddag. HFC'15 stond laatste in 3C toen er gestopt werd, VVG laatste in 1E. Vanmiddag stond het na 5 minuten al 2-0, bij rust 4-1, aan het eind 8-1.
IMG_20200711_164301.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Hadden ze genoeg mensen?
Ja, aan beide kanten ook nog een goed gevulde bank. Ook hier trouwens geen 1,5 meter afstand. Maar dat hoeft ook niet in Groningen. Was trouwens meer publiek dan bij veel competitiewedstrijden van VVG. Al zie je dat op de foto niet zo.

Veld verderop oefende VVK, op veld 3 was een wedstrijd in de Afrika Cup, veel enthousiasme daar bij de doelpunten.

Kortom, zo heb je maanden niks, zo heb je 3 wedstrijden tegelijk.
 
Bovenaan