Oefenwedstrijden amateurvoetbal

De Groene Scout

Well-known member
Na een nederlaag tegen TVC'28 (1-3) en winst op Bon Boys (2-0) net het eerste blok van de voorbereiding afgesloten met een 2-2 gelijk spel tegen Rohda Raalte. 22 spelers aan het werk gezien en ik denk dat we daar wel een sterk team van kunnen maken.
En ook niet onbelangrijk; we hebben weer een echte spits!!!

de waan

Well-known member
Na een nederlaag tegen TVC'28 (1-3) en winst op Bon Boys (2-0) net het eerste blok van de voorbereiding afgesloten met een 2-2 gelijk spel tegen Rohda Raalte. 22 spelers aan het werk gezien en ik denk dat we daar wel een sterk team van kunnen maken.
En ook niet onbelangrijk; we hebben weer een echte spits!!!
Die mag nu wel even een paar weken vakantie gaan vieren. Een dag na zijn laatste wedstrijd stond hij alweer op het trainingsveld?

noordooster

Well-known member
IJsselmeervogels - HHC 8-2

Ik kan me niet heugen dat HHC zo dik verloor van een (lager spelende) amateurclub, ook niet in een oefenwedstrijd.
Ook is IJsselmeervogels geen wonderploeg, want het verloor gisteren thuis met 0-5 van Telstar.
Het gemis van de beste speler van vorig seizoen ( Pascal Mulder, naar Emmen) is kennelijk niet goed opgevangen.
Ik denk dat de huidige selectie sowieso minder is dan afgelopen seizoen, toen de 2e seizoenshelft ook slecht verliep.
Er was dus werk aan de winkel voor Gert Heerkes, de technische man bij HHC.
Zijn focus lag eind vorig seizoen kennelijk vooral bij vv Hoogeveen, dat hij samen met Jan de Jonge probeerde te behoeden voor degradatie uit de 3e Divisie. Een missie die strandde.
A.s. dinsdag oefent HHC tegen Staphorst en later ook nog tegen Rohda Raalte en HSC'21 .
Benieuwd hoe dan de vlag erbij hangt en of de selectie ook versterkt wordt.

noordooster

Well-known member
Gisteren: Staphorst - HHC 0-1 .
Ik zag het laatste uur van de wedstrijd via een stream.
Staphorst kreeg voor rust enkele prima mogelijkheden, maar was slordig in de afwerking.
Na rust was HHC sterker en was de 0-1 logisch.

Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag de 1e wedstrijd van het 2e deel van de voorbereiding.
HSC'21 verloor thuis met 2-3 van AZSV (4e divisie).
Iedereen die beschikbaar was mocht weer minuten maken en mede daardoor was het niet erg overtuigend.
Weekje trainen en dan met volledige groep tegen HHC. Het lijkt mij handig om dan ook met de 1e keus te gaan spelen en de spelers van nummer 18 t/m 26 niet te gebruiken.. Weekje later wacht immers Urk al.

de waan

Well-known member
Logisch toch dat je in deze fase iedereen nog eens aan het werk wil zien. Wie weet schuift er nog wel iets in de hiërarchie.

noordooster

Well-known member
Staphorst (4e div.) - Genemuiden (3e div.) 1-4.
Bij beide teams ontbraken nogal wat spelers.
Genemuiden voetbalde gemakkelijker. Verschil was oa ook dat Genemuiden keeper Streutker enkele prima reddingen had en dat Staphorst doelman Zwinselman bij de tegengoals een paar keer blunderde.

Laatst bewerkt:

de Kok

Member
Be Quick 1887 (1e klas) oefende op de Esserberg tegen 3e divisionist Harkemase Boys. het werd 1-1. Beide ploegen brachten hun hele selecties binnen de lijnen. BQ koesterde lange tijd een 1-0 voorsprong maar in de slotminuut kwam HB langszij.

noordooster

Well-known member
Vandaag voor het eerst in dit nieuwe seizoen HHC zien spelen.
Ze wonnen behoorlijk gemakkelijk met 3-0 van HSC '21.
Doelpunten Bouws, van der Lei en Kemna.
Beste speler bij HHC vond ik nieuweling Sven van Doorm.
Na ongeveer een uur spelen werd bijna het hele elftal vervangen door reserve- en jeugdspelers.
Danny Bouws speelde centraal achterin. Lijkt me geen goede keus als vervanger van Pascal Mulder.
Al met al lijkt me HHC zwakker dan vorig seizoen, toen ze in de tweede seizoenshelft ook maar een paar punten behaalden.
Komende zaterdag de eerste competitiewedstrijd uit tegen Barendrecht,

Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Nog wat uitslagen:
Staphorst ( 4e div) - Harkemase Boys ( 3e div) 2-2
Genemuiden ( 3e div) - Berkum (4e div) 2-0
d' Olde Veste '54 (4e div)- Hoogeveen (4e div) 4-1

Vooral de laatste uitslag tussen de promovendus en de degradant (en zelfverklaard kampioenskandidaat) valt op.

bqandy

Well-known member
Be Quick 1887 (1e) - Olde Veste 54 (4e divisie) 8-1
Velocitas (1e) - Be Quick 1887 O-23 3-2
ACV 2 - Oranje Nassau (1e) 1-0
HZVV (4e div) - Winsum (1e) 5-2
PKC'83 (1e) - vv Hoogeveen (4e div) 0-1

Bovenaan