Oefenwedstrijden amateurvoetbal

Joost

Well-known member
Heb jij aandelen ?

https://www.voetbalopzaterdag.nl/ni...erste_paal_is_geslagen_voor_de_Copa_Andalusia

FC Rijnvogels vervolgt zijn bij Trainingskampen.nl geboekte oefencampagne met een oefenwedstrijd tegen derdedivisieclub Ajax. Een aardige test voor beide clubs hoe de vlag erbij hangt in de aanloop naar de tweede helft van de competitie.

Trainingskampen.nl heeft in de regel een goed ontwikkeld oog voor accommodaties waar clubs uit Nederland tijdens het winterreces kunnen trainen en tegen elkaar kunnen voetballen ter voorbereiding van de tweede helft van de competitie in eigen land. Het gemeentelijk voetbalveld van Mijas was een perfect passend decor voor een serieuze first date tussen derdedivisieclub Ajax en hoofdklasser FC Rijnvogels.

Tussendoor komen ook de door voetballers vaak gehate grondoefeningen aan bod. De Does doet alles fanatiek voor. Op de buik liggend een bal naar de ander gooien en ook weer opvangen, ga er maar aan staan. Gelukkig duurt zo'n krachtinspanning (en spieren aanspannen) niet al te lang, te oordelen naar het hoorbaar kreunen en steunen. Zo langzamerhand is de dubbele laag shirts bij de meeste spelers al veranderd in een enkel shirt. Zolang de zon nog niet achter de bergen van Andalusi? is verdwenen, blijft het zeer aangenaam van temperatuur. Het vrijwel altijd mooie weer aan de zuidkust van Spanje (en Portugal) is de perfecte omlijsting van het maatwerk dat Trainingskampen.nl levert.

Unregistere

Well-known member
Toch wel knap hoe de oprichter dat bedrijf laat floreren. VoZ legt het er wel wat dik bovenop, maar die zitten er ook altijd met minimaal twee man. Dit zal de tegenprestatie wel zijn, al viel het me in voorgaande jaren nooit zo extreem op dat ze in die verslagen reclame maakten.

Joost

Well-known member
Toch wel knap hoe de oprichter dat bedrijf laat floreren. VoZ legt het er wel wat dik bovenop, maar die zitten er ook altijd met minimaal twee man. Dit zal de tegenprestatie wel zijn, al viel het me in voorgaande jaren nooit zo extreem op dat ze in die verslagen reclame maakten.

Ik heb even teruggekeken en in de meeste stukjes wordt het wel een keer genoemd. Het valt daarin niet eens op.

SanMark.

Well-known member
Dat kun je wel zeggen. Nogal storend.
Daar is vast een een-tweetje gemaakt tussen VoZ en de organisator.
Overigens vind ik dat VoZ er niet bepaald op vooruit is gegaan met zijn nieuwe lay out van een aantal maanden geleden.
Maar gezien de reacties toen, denken er velen anders over.

Goh verrassend dat ze tegen vernieuwing zijn.

SanMark.

Well-known member
Wat het regelmatig vastgeluld worden bij zo iemand kennelijk teweeg brengt.

Hahaha , blijkt maar weer hoe bekrompen je geest is dat je dit vastlullen noemt. Het is keer op keer hetzelfde verhaaltje vertellen en als er dan argumenten komen geef je niet thuis en loop je weg om de volgende dag hetzelfde riedeltje weer af te steken.

Autistengedrag zou je het ook kunnen noemen.

Unregistere

Well-known member
Ik heb even teruggekeken en in de meeste stukjes wordt het wel een keer genoemd. Het valt daarin niet eens op.

Op zich niet gek dat Trainingskampen.nl een kleine tegenprestatie vraagt. Kan me nog herinneren dat wij jaren terug een keer in de Algarve waren, trainingskamp was via hen geregeld. Kwamen we aan op een trainingsveld en daar zat Aad al in korte hosen in het zonnetje.

En vorig jaar ook nog, toen in Torremolinos. Speelden we een wedstrijd op de dag van aankomst en de eerste die ik bij dat veld op het bankje zag zitten was Aad. Zonder frietje, dat wel. Lekkere vakanties hoor!

Eef de Kip

Well-known member
Jij bent iemand die keer op keer vastgeluld wordt omdat je onvoldoende kennis hebt .

Je hebt ook mensen die keer op keer vastgeluld worden en wel kennis hebben. En met een bord voor hun kop keer op keer hetzelfde riedeltje af blijven spelen, dat is pas ergerlijk.

de waan

Well-known member
Kwamen we aan op een trainingsveld en daar zat Aad al in korte hosen in het zonnetje.

En vorig jaar ook nog, toen in Torremolinos. Speelden we een wedstrijd op de dag van aankomst en de eerste die ik bij dat veld op het bankje zag zitten was Aad. Zonder frietje, dat wel. Lekkere vakanties hoor!

Het mooie is: ik ken Aad niet eens, maar toch zie ik hem zo zitten.

Met of zonder frietje.

SanMark.

Well-known member
Jij bent iemand die keer op keer vastgeluld wordt omdat je onvoldoende kennis hebt .
En bij gebrek aan argumenten is het enige wat je nog te bieden hebt een hele serie scheldwoorden en ander onfatsoen.
En dat komt regelmatig hier terug.
Het valt op dat daarop niet wordt ingegrepen . Van anderen die wat minder " de taal van dvk" spreken wordt sneller wat verwijderd of men wordt geband.

Ik heb je zowel op MSC als op Staphorst gebied afgeserveerd. Daar ben je eigenlijk al ontmaskerd als leugenaar en fantast.

SanMark.

Well-known member
Er zijn bepaalde meningen die ik hier vele malen vaker tegenkom.
Ik heb hier wel eens gepleit voor het aanwijzen van een woordvoerder.
Regelmatig wordt mij ook door dezelfde of verschillende personen hetzelfde gevraagd.
Vaak lijkt het dat men niet goed leest. Het kan er ook toe leiden dat ik hetzelfde antwoord moet geven.
Bij jou maakt het niet uit of ik iets zeg of niet . Jouw bevooroordeelde mening is steeds hetzelfde.

Maar alles wat jou niet uitkomt geef je geen antwoord op.

Bovenaan