Oefenwedstrijden amateurvoetbal

De Groene Scout

Well-known member
Zojuist gespeeld RKZVC - HSC'21 0-0

Verder o.a. ook nog:
De Treffers - JVC Cuijk 4-1
UNA - KFC Turnhout 1-1
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
En nog wat uitslagen van gisteravond:

Spakenburg - AFC 1-0 (Waalkens)

Barendrecht - Jong RKC Waalwijk 3-0 (Salem, Khaldi, Eekman)

De Dijk - Jong Almere City FC 3-4 (Loukili, Zwarthoed, Sahadewsing voor De Dijk)

Houten - FC Lienden 0-8 (Bellahsan 2, Hak 2, Wiafe-Danquah 2, Bendadi, van den Meiracker)

FC Lisse - De Jodan Boys 2-1 (van der Putten, Monteny voor Lisse, Marengo voor JB)

Hercules - GVVV 2-2 (Belarbi en Vlug voor Hercules, de Leeuw en de Graaf voor GVVV)

Koninklijke HFC - Jong FC Volendam 0-0

VVSB - FC Rijnvogels 0-1 (Dijkstra)

Eemdijk - IJsselmeervogels 1-1 (van Embricqs voor Eemdijk, Powel voor de Vogels)

ACV - Jong SC Heerenveen 4-1 (van der Werf, Westebring, Djababoe, van der Heide)

Capelle - SC Feyenoord 1-3 (van Lunteren, wedstrijd op Van Donge & De Roo toernooi bij Smitshoek)

Smitshoek - Heerjansdam 7-1 (op Van Donge & De Roo toernooi bij Smitshoek)

DOVO - Al Khor 1-1 (Toonen)

DVS '33 Ermelo - Berkum 7-2 (van Wetering 4, van Warven, Yasar, Ahrens)

Staphorst - Harkemase Boys 1-0

SDC Putten - Magreb '90 2-1

Renswoude - VVOG 0-6 (de Graaf 2, Kalkan, Hol, Labari, Kort)

Argon - ADO '20 0-6

GRC-14 - Achilles Veen 2-5

SteDoCo - Sliedrecht 0-1

Ter Leede - FC Boshuizen 8-1

XerxesDZB - Rijsoord 3-1

Zwaluwen - SVC '08 7-2 (toch weer veel goals, HSC is gewaarschuwd!)

ASWH sloot de voorbereiding af met een prima zege op Rijnsburgse Boys. Akin Arslan opende voor rust de score, na rust maakte de van IFC gekomen speler er ook 2-0 van. Zes minuten voor tijd deden 'de Uien' via invaller Jason Halman nog iets terug, maar al met al een verdiende zege voor ons. Zeker voor rust bij vlagen erg sterk spel. Mooi ook dat Lars Bosscha na ruim drie maanden afwezigheid weer minuten maakte. Goede voorbereiding gedraaid in elk geval en het team lijkt wel klaar voor het seizoen. Al zegt het natuurlijk nooit iets, maar voor het gevoel in ieder geval lekker.
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk kent een moeizame voorbereiding, met vooral veel blessures. Aanvoerder Ritzen en nieuwkomer Bosch zijn voorlopig niet inzetbaar. Gisteren tegen De Treffers deden ook doelman Kanters, verdediger Lejic en middenvelder Van Boxtel niet mee. Voor rust viel bovendien verdediger Djukic geblesseerd uit. Het zorgde er voor dat JVC Cuijk na de rust met bijna uitsluitend middenvelders en aanvallers speelde. Dat deden ze lang best aardig, maar uiteindelijk was De Treffers toch veel te sterk.
 

Unregistere

Well-known member
Hebben jullie al een beetje een idee van de basiself waarmee jullie club straks aan de offici?le wedstrijden gaat beginnen? Of nog te veel vraagtekens her en der?
 

de waan

Well-known member
Heel veel blessures en ongemakjes bij ons begrijp ik. Zal er dus vooral vanaf hangen wie fit is. Kevin Spanjaard maakt een goede indruk in de voorbereiding.
 

Unregistere

Well-known member
Da's altijd lastig, die blessures. Want dinsdag moeten jullie er toch wel al staan tegen Zwaluwen. Is de voorbeschouwing al af?
 

bqandy

Well-known member
Wegens vakantie heb ik de hele tweede voorbereiding gemist en vanwege nog een weekje weg mis ik de rest ook. :)
Deze week eerder wel Jong Emmen - Be Quick 1887 1-1

Morgen (zaterdag) Be Quick 1887 - Jong FC Groningen in Zuidlaarderveen.
Eerder ging BQ met 4-0 onderuit tegen Jong FCG tijdens een toernooi in Duitsland. En dat in 45 minuten.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
IFC verloor woensdagavond nog van eersteklasser Unitas met 1-0. Schijnt allemaal nog wat tegen te vallen bij onze buren. Mocht het zondag een beetje redelijk weer zijn, dan ga ik zelf ook maar eens een kijkje nemen bij ze als ze oefenen tegen Alphense Boys.
 

Unregistere

Well-known member
Verder werden gisteren onder meer gespeeld:

Achilles Veen - GVVV 1-3 (Aerts voor de thuisploeg, Ajiach en Terschegget (2) voor GVVV)

Barendrecht - De Jodan Boys 1-0 (Monster)

De Treffers - Umm Salal 1-0 (Badjeck)

Excelsior Maassluis - Zuidvogels 3-0 (van den Berg, Lake, Browne)

Flevo Boys Emmeloord - Jong Almere City FC 0-7

Huizen - Katwijk 2-2 (Susan, Sanchez Angulo)

Jong FC Volendam - FC Rijnvogels 3-2

Kozakken Boys - Heinenoord 5-1 (Mendes Moreira 2, Abdullahi 2, Stout)

Kozakken Boys - Jong RKC Waalwijk 1-1 (El Azzouti)

Noordwijk - HBS 4-0

ODIN '59 - FC Lisse 1-2 (de Vries voor de thuisploeg, Buimer en Monteny voor de bezoekers)

RVVH - ARC 1-1 (dos Santos)

Smitshoek - SC Feyenoord 0-0

Spijkenisse - Jong Sparta Rotterdam 1-1 (eigen goal Breedijk voor Spijkenisse, gelijkmaker Bouras voor de bezoekers)

SteDoCo - Leonidas 4-0 (van Dam 2, Balrak 2)

Urk - ONS Sneek 3-0

VVSB - Legmeervogels 5-0 (de Rijk 2, Koopman, van Niel, Jozic)

XerxesDZB - Sliedrecht 4-2

IJsselmeervogels - Nootdorp 3-0 (Powel 3)

Zelf straks naar IFC - Alphense Boys.
 

Unregistere

Well-known member
Da's pittig. Was wel een versterkt Jong Groningen dan denk ik?

IFC won gisteren met 2-1 van Alphense Boys. Gelijkspel was op basis van het wedstrijdbeeld denk ik terechter geweest, maar de buren konden wel een zege gebruiken. Fraaie goal van Perry van Eijken gezien, afstandsschot precies in de winkelhaak. Bal bleef bijna hangen. Na de gelijkmaker van de Alphenaren schoot Billy Nzojyibwami (ex-ASWH) na rust de tweede binnen voor IFC.

Ze zijn toch wel duidelijk van plan anders te gaan voetballen dan in de voorgaande jaren. Ander systeem, andere opvatting. Moet nog zien of dat gaat werken.
 

de waan

Well-known member
De clubs uit Meppel boekten trouwens opvallende oefenuitslagen. Alcides won met 10-1 van tweedeklasser Gramsbergen en MSC (wordt door de kenners als verzwakt aangemerkt) speelde Berkum (toch ook gepromoveerd naar de hoofdklasse) dronken en won met 3-0.
 

Abubakari

Well-known member
Da's pittig. Was wel een versterkt Jong Groningen dan denk ik?

Volgens mij niet. BQ1887 had als verklaring Misschien was het dan toch zo dat de fysieke gesteldheid van de FCG ers door de meerdere trainingsarbeid al meer op niveau was. De ploeg maakte in ieder geval een zeer fitte indruk.
 

Unregistere

Well-known member
Ik zag het nu ook ja, volgens Boerenmacht was dit de opstelling:

Jong FC Groningen begon in de volgende opstelling: Jan Hoekstra, Tim Riksman, Marijn Ploem, Lars Kramer, Amir Absalem, Robbert de Vos, Ludovit Reis, Tom vd Looi, David Browne, Michael Breij, Joel Donald

Op de bank zaten: Pelle Boevink, Daniel Camara Bos, Tom Freriks, Kolbeinn Finnsson, Kasper Oldenburger en Gerald Postma

Dus toch wel een beetje het normale Jong FC Groningen.
 

Abubakari

Well-known member
Laat 'een beetje' maar weg.

Andor was laatst ook al vrij somber qua verwachtingen voor komend seizoen, die gaat uit van een degradatiestrijd voor BQ.
 
Bovenaan